۱۲ آذر ۱۳۸۹ - ۰۰:۴۳
کد خبر: ۹۲۱۸۳
سید عمار حکیم:

اهتمام دولت به خدمتگزاری خواسته مراجع تقلید و ملت است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام سید عمار حکیم اهتمام دولت به امر خدمتگزاری را خواسته مراجع تقلید و شهروندان توصیف کرد.
سيد عمار حکيم
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید عمار حکیم رئیس مجلس اعلای اسلامی و رهبر فراکسیون ائتلاف ملی عراق، در هجدهمین همایش مبلغین خانم و آقا که در نجف اشرف برگزار شد با اشاره به تاکید مراجع تقلید به لزوم خدمتگزاری به مردم گفت: ملت عراق در برهه گذشته به شدت مشغول جدلهای سیاسی یود ولی هم اکنون در انتظار ارائه خدمات توسط مسوولان هستند و این امر خواسته مراجع تقلید و همه ملت است.

وی افزود: تسریع در روند تشکیل دولت اولویت ملی اساسی است و نخست وزیر می تواند پیش از مهلت قانونی که یک ماه است دولت خود را تشکیل و برای گرفتن رای اعتماد به پارلمان معرفی کند.

حجت الاسلام حکیم گروه های سیاسی را به همکاری با یکدیگر دعوت کرد و اظهار داشت: همکاری گروه های سیاسی و قوای مختلف کشور سبب ساختن عراقی قدرتمند خواهد شد و بدین منظور باید سازمانهای کشور را با قدرت و کارآمدی تشکیل داد.

رئیس مجلس اعلای اسلامی میزگرد سیاسی را بسیار مهم خواند و تصریح کرد: میزگرد سیاسی پروژه ای ملی است و باید از آن برای حل مشکلات و اختلافات استفاده کرد زیرا این میزگرد با حل بحران سیاسی کارآمدی خود را نشان داد و اگر از ماهها پیش به این امر تن می دادیم دولت از مدتها پیش تشکیل می شد./980/گ
ارسال نظرات