۱۴ آذر ۱۳۸۹ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۹۲۴۲۱
مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان:

دینداری و بصیرت سد محکمی در برابر توطئه های نرم دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان بصیرت و آگاهی را مهم ترین سلاح برای مقابله با توطئه های نرم دشمنان نظام اسلامی عنوان کرد و بیان داشت: بصیرت سی ساله ملت ایران سبب خنثی شدن توطئه های مختلف دشمنان علیه ایران اسلامی شد.
مدير کل تبليغات اسلامي گيلان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام جمال یاری، مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان، امروز در جمع هیأت دانشجویی جوانان مسجد گلزار شهدای شهرستان رشت، با تأکید بر این که دینداری باید با بصیرت همراه باشد، گفت: همان گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، مردم باید برای تشخیص حق از باطل شاخص داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: این همان شاخصی است که خداوند متعال در روز غدیر خم به پیامبر اسلام(ص) فرمان ابلاغ فرمود و آن امامت و ولایت و مسیری است که ایشان در آن گام بر می دارد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به تلاش سی ساله دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به منظور نابودی نظام اسلامی، گفت: دشمنان پس از شکست های متعدد در عرصه های سخت افزاری امروز به جنگ نرم افزاری روی آورده اند.

حجت الاسلام یاری، نسل جوان جامعه را هدف اصلی دشمنان نظام اسلامی در جنگ نرم دانست و خاطرنشان کرد: دشمن با راه اندازی جنگ نرم و ترفند های مختلف به دنبال تضعیف اعتقادات دینی جوانان است.
 
وی بصیرت و آگاهی را مهم ترین سلاح برای مقابله با توطئه های نرم دشمنان نظام اسلامی عنوان کرد و بیان داشت: بصیرت سی ساله ملت ایران سبب خنثی شدن توطئه های مختلف دشمنان علیه ایران اسلامی شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان این که امروز وظیفه متولیان دینی و فرهنگی جامعه به منظور مقابله با توطئه های نرم دشمنان سنگین تر از گذشته است، گفت: افراد توانمند و اثر گذار در جبهه فرهنگی اسلام باید با تدبیر و راهکارهای لازم در مقابل دشمنان ایستادگی کنند.

حجت الاسلام یاری تصریح کرد: جوانان  ایران اسلامی باید بدانند که دشمن با چه حربه هایی قصد تخریب نظام و نا امید کردن آنان از این نظام را دارند تا در مقابل فشارها و زورگویی های آنان تسلیم نشوند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان، دانشگاهیان را یکی دیگر هدف های مورد نظر دشمنان در جنگ نرم عنوان کرد و یادآور شد: نخبگان و دانشگاهیان کشور نیز باید با تقویت بصیرت و هوشیاری در خود مانع از تحقق توطئه های شوم دشمنان شوند./950/پ202/الف
ارسال نظرات