موافقت احمدی نژاد با کناره گیری رحیم مشایی
خبرگزاری رسا ـ دکتر احمدی نژاد در پاسخ به نامه رحیم مشایی با کناره گیری وی از معاونت اولی رییس جمهور موافقت کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری ، محمود احمدی نژاد در پاسخ به نامه رحیم مشایی با کناره گیری وی از معاونت اولی رییس جمهور موافقت کرد.
رییس جمهور در این نامه خطاب به رحیم مشایی تاکید کرد: با پذیرش کناره گیری شما از مسوولیت مذکور مطمئن هستم همواره در خدمت ملت و انقلاب اسلامی خواهید بود.
متن نامه به شرح زیر می باشد:
بسم الله الرحمن الرحیم
برادر ارجمند جناب آقای مهندس رحیم مشایی
با تقدیر فراوان از بزرگواری و پذیرش مسوولیت معاونت اولی که علی رغم میل شخصی جنابعالی و با اصرار اینجانب انجام شد مجددا تاکید می نمایم که شما را انسانی خود ساخته ، مومن و دلباخته حضرت ولی عصر(عج) و با تعهدی عمیق و آگاهانه به خط نورانی ولایت و مبانی جدی اسلامی و خدمتگزاری توانمند و صدیق به ملت الهی و عزیز ایران می شناسم .
طی یک هفته اخیر نیز امیدوار بودم که با رفع برخی تبلیغات منفی فشارها و جوسازیهای بعضی رسانه ها و جریانهای سیاسی دولت بتواند از خدمات شما در جایگاه معاون اولی برخوردار بماند.
با پذیرش کناره گیری شما از مسوولیت مذکور مطمئن هستم همواره در خدمت ملت و انقلاب اسلامی خواهید بود .
از خدای متعالی برای حضرتعالی موفقیت و عزت روز افزون مسالت دارم.
محمود احمدی نژاد
رییس جمهوری اسلامی ایران
رییس جمهوری اسلامی ایران
/د101
ارسال نظرات