۲۱ دی ۱۳۸۹ - ۱۰:۰۳
کد خبر: ۹۵۳۸۳

مهلت شرکت در نخستین جشنواره ادبی طلاب آذربایجان شرقی تمدید شد

خبرگزاری رسا ـ مهلت شرکت در نخستین جشنواره ادبی طلاب حوزه‌های علمیه آذربایجان شرقی از سوی سازمان بسیج طلاب و روحانیان این استان تمدید شد.
مقاله نويسي
حجت الاسلام عبدالرحیم سرایی، مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیان آذربایجان شرقی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: نخستین جشنواره ادبی طلاب حوزه‌های علمیه آذربایجان شرقی در قالب مقاله، متن ادبی و شعر برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: نجوای حسینی، چرایی جنبش امام سجاد(ع) بعد از واقعه عاشورا، رسالت روحانیت، تاریخچه علمای استان، روحانیت و جنگ نرم موضوعات این جشنواره است.

حجت الاسلام سرایی با اشاره به شرایط شرکت در این جشنواره گفت: عموم طلاب و روحانیان استان می توانند آثار خود را حداقل در 15 و حداکثر در 20 صفحه A4 به صورت تایپ شده و با ذکر منابع به نشانی خیابان بغشمال، جنب بیت امام جمعه تبریز، دبیرخانه جشنواره ادبی طلاب آذربایجان شرقی ارسال کنند.

مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیان آذربایجان شرقی با بیان این‌که ارسال خلاصه مقالات الزامی است، تصریح کرد: مقالات ارسالی باید همراه با راهکارهای اجرایی و پیشنهادات عینی و عملی متناسب با موضوع انتخاب شده باشد.

وی با بیان این که اختتامیه این جشنواره و تجلیل از برگزیدگان همزمان با دهه فجر برگزار می شود، ادامه داد: آخرین مهلت ارسال آثار پانزدهم دی ماه 1389 اعلام شده بود که با توجه به استقبال طلاب حوزه های علمیه استان، این مهلت تا پایان دی ماه جاری تمدید شد.

به گفته حجت الاسلام سرایی، کمک هزینه سفر به کربلا، سوریه، مشهد، خرید تفاسیر قرآنی و سکه بهار آزادی از جمله جوایز نخستین جشنواره ادبی طلاب حوزه های علمیه آذربایجان شرقی به شمار می رود.

گفتنی است، علاقه‌مندان جهت دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های 5545212 و 5559355 تماس حاصل کنند./935/پ202/س
ارسال نظرات