۲۹ بهمن ۱۳۸۹ - ۲۱:۵۳
کد خبر: ۹۸۵۹۰

برگزاری یادواره شهدای روحانی در کاشمر

خبرگزاری رسا ـ یادواره دوازده شهید روحانی منطقه کوهسرخ کاشمر با حضور امام جمعه تربت حیدریه برگزار شد.
 شهداي روحاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، یادواره شهدای روحانی منطقه کوهسرخ کاشمر به منظور گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای طلبه و روحانی، به همت دفتر امور ایثارگران مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان با همکاری مدرسه علمیه امام خمینی‌(ره) کوهسرخ برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این یادواره، حجت الاسلام شریعتی‌تبار، امام جمعه تربت حیدریه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس، داشته‌های ما را ثمره خون شهدای انقلاب و دفاع مقدس دانست و افزود: ما به عنوان وارثان این خون‌های پاک، باید تلاش کنیم تا راه آن‌ها را که همان راه انبیا‌ و ائمه اطهار(ع) است، ادامه دهیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با چشمگیر خواندن حضور روحانیت در دفاع مقدس اظهارد اشت: بر اساس اسناد موجود، تعداد شهدای روحانی نسبت به سایر اقشار بیشتر است و این نشان می دهد که روحانیت نه تنها در گفتار مردم را به ایثار و گذشت و مبارزه با ظلم و کفر دعوت می‌کند، بلکه در تمام عرصه‌ها پیشاپیش رزمندگان حرکت کرده و با نثار خون پاک خود، شجره طیبه انقلاب اسلامی را آبیاری کردند.

گفتنی است، در پایان این برنامه که با حضور طلاب و مردم شهرستان کاشمر برگزار شد از خانواده‌های شهدای روحانی این شهرستان تقدیر و تجلیل شد./930/پ202/س



ارسال نظرات