۰۲ اسفند ۱۳۸۹ - ۲۱:۵۱
کد خبر: ۹۸۸۰۶
امام جمعه رشت:

سران فتنه مجریان نقشه‌های شوم غرب هستند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت رشت، سران فتنه را مجریان نقشه‌های شوم غرب در داخل کشور معرفی کرد و گفت: سران فتنه از هیچ پایگاه اجتماعی برخوردار نیستند و حتی در میان طرفداران خود نیز سردرگم هستند.
سران فتنه
حجت الاسلام غلامرضا شفیع‌زاده، امام جمعه موقت رشت، در گفت‌
و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حماسه 22 بهمن امسال را سبب درماندگی و خفت فتنه‌گران داخلی و خارجی دانست وگفت: سران فتنه با حمایت های سلطه‌گران خارجی در هفته‌های اخیر همه توان خود را برای تحت الشعاع قرار‌دادن حماسه مردم در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به کار بستند.

وی با بیان این که همه نقشه‌ها و ترفند‌های فتنه‌گران با شکست روبه‌رو شده است، افزود: سران فتنه و حامیان آنها دچار سردرگمی شده‌اند و عملکرد چند روز گذشته فتنه‌گران نشان‌دهنده نابودی کامل آنها است.

امام جمعه موقت رشت، هدف حرکت انحرافی فتنه‌گران در 25 بهمن را کمرنگ‌کردن حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن عنوان کرد و بیان داشت: فتنه‌گران با حرکت مزدورانه خود در 25 بهمن اوج کینه‌توزی خود نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را اثبات کردند.

حجت الاسلام شفیع‌زاده‌، سران فتنه را مجریان نقشه‌های شوم غرب در داخل کشور معرفی کرد و گفت: سران فتنه از هیچ پایگاه اجتماعی برخوردار نیستند و حتی در میان طرفداران خود نیز سردرگم هستند.

وی با تأکید براین که دیگر دوران فتنه‌گری در کشور به پایان رسیده است، خاطرنشان کرد: ملت ولایت‌مدار ایران اسلامی هوشیارتر از هر زمان دیگری هرگونه تحرک عناصر ضد انقلاب را رصد می‌کند و در زمان نیاز به شدت با آن برخورد خواهد کرد.

حجت الاسلام شفیع زاده، حضور حماسی ملت ایران در 22 بهمن امسال را بیعت مجدد با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری دانست و گفت: ملت ولایت‌مدار ایران اسلامی در سی سال گذشته همواره ولایت مداری خود را به دنیا اثبات کردند.

وی، محاکمه سران فتنه را از مطالبات مردم خواند و افزود: مردم نمی خواهند شاهد جامعه ای باشند که در آن خون شهدا نادیده گرفته شود.

امام جمعه موقت رشت با بیان این که مردم انتظار دارند مسؤولان با فتنه‌گران برخورد علنی داشته باشند، تأکید کرد: باید شاخ و برگ فتنه را رها کرد و با کانون فتنه برخورد کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، پیشینه تاریخی و فرهنگی دنیای اسلام را از دیگر مؤلفه‌های قدرت مسلمانان دانست و ادامه داد: پشتوانه تاریخی و فرهنگی یکی از موثرترین ابزار برای ایجاد وحدت در دنیای اسلام می‌تواند باشد.

امام جمعه موقت شهر رشت با اشاره به ایجاد موج بیداری و خیزش انقلابی مردم منطقه، اوج این خیزش را در مصر دانست و گفت: در جهان اسلام نگرانی‌هایی از مصادره شدن ثمره انقلاب و مقاومت ملت از سوی وابستگان غرب وجود دارد./950/ت302/س
ارسال نظرات