۰۳ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۲:۴۲
کد خبر: ۹۸۸۳۷
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

سخنان ‌سران فتنه در جهت منافع آمریکا است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: فتنه گران مانند مبارک، صدام و دیگر ظالمان عالم جایگاه خود را نزد اربابان غربی خود از دست خواهند داد.
سران فتنه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولایی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا، امروز در یادواره شهدای باروق شهرستان هریس اظهار داشت: شهدا مصداق بارز اطاعت از ولایت، آزادگی و خدامحوری هستند.

وی با بیان این‌که شهادت اوج معنویت و کمال است، خاطر نشان کرد: تکریم مقام شامخ شهدا در واقع بزرگداشت شعائر اسلامی، معنویت، کمال و ایثارگری است، امنیت امروز کشور مرهون خون شهدا است.

حجت الاسلام ولایی با بیان این‌که شهید مبین و مبلغ معرفت است، تصریح کرد: کسی که از معرفت شهدا حمایت می‌کند، به معنای آن است که خود به این معرفت دست یافته و به یقین با اجر معنوی بزرگی رو به رو خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این‌که جریان فتنه در 25 بهمن خون شهدای انقلاب اسلامی را زیر پا گذاشتند، اظهار داشت: امروز کاملا مشخص شده که جریان فتنه به دنبال اغراض دیگری چون براندازی نظام اسلامی و تضعیف ولایت فقیه است.

وی ادامه داد: فتنه‌گران به خیال اینکه می توانند افکار عمومی جهان را از قیام ملت های آزاده منطقه منحرف کنند، بار دیگر دست خود را به خون یکی از بهترین جوانان این کشور آلوده کردند که به یقین دستگاه قضایی برخوردی قاطع با ایشان خواهد داشت.

حجت الاسلام ولایی با بیان این‌که فتنه گران تا مرحله‌ای به نفع اربابان غربی خود خواهند بود، گفت: فتنه‌گران مانند مبارک، صدام و دیگر ظالمان عالم جایگاه خود را نزد اربابان غربی خود از دست خواهند داد.

وی گفت: توصیه‌های اصلاح طلبان امروزی و سران فتنه بیشتر از هر چیزی به منافع آمریکا نزدیک‌تر است و امام آنها تنها می‌تواند معاویه باشد و به جرأت باید گفت؛ برای آنان در میان مسلمانان واقعی و ولایت‌مدار جایی نیست.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در پایان با بیان این‌که مقام معظم رهبری پرچم‌دار اهل بیت(ع) و بصیرت است، افزود: تکلیف امروز همگان حضور در سنگر ولایت برای عبور از کوران فتنه‌ها است./935/پ‌202/س
ارسال نظرات