۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۶۸۰۵۵۳
آیت الله اراکی در اجتماع بزرگ حوزویان:

نیروی قدس به لشکر جهانی مقاومت تبدیل شود

نیروی قدس به لشکر جهانی مقاومت تبدیل شود
آیت الله اراکی گفت: باید جبهه مقاومت علیه آمریکا در عرصه بین الملل تشکیل شود؛ اگر همه کشورهای دنیا با هم متحد نشوند، یک روز این بلا سر آنها هم خواهد آمد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، همایش بزرگ حوزویان در حمایت از محور مقاومت و مردم مظلوم فلسطین و در محکومیت جنایت در دبیرستان دخترانه سیدالشهدا افغانستان پیش از ظهر امروز و با حضور علما، اساتید و طلاب با رعایت پروتکل های بهداشتی در مدرسه مبارکه فیضیه برگزار شد.

آیت الله محسن اراکی، نماینده مجلس خبرگان رهبری سخنران این اجتماع بود که از طرف مرکز مدیریت حوزه علمیه تشکیل شد و با اشاره به موضع حوزه علمیه در مقابل جنایات اخیر، گفت: حوزه علمیه قم به همراه سایر نهادهایی که آن را کمک می‌کنند و البته به همراه طلاب و فضلا گرد هم آمدند تا پشتیبانی خود را از مجاهدت‌های فلسطینیان و قدس مجروح اعلام کنند و اعلام بدارند که حوزه علمیه قم همچون روز اول پشتیبان مقاومت است.

وی افزود: ما در حوزه علمیه قم پشتیبانی خود را از مردم مظلوم فلسطین و مقاومت غزه اعلام می‌داریم؛ ما آمادگی داریم با جان و مال و هرآنچه در اختیار داریم به کمک آنان بشتابیم و غم آنها غم ماست، زخم آن ها زخم ماست و درد آنها درد ماست؛ شما تنها نیستید بلکه یک ملت مقتدر به اسم ملت ایران پشتیبان شماست.

این استاد برجسته حوزه علمیه در ادامه با اشاره به اینکه امروز یاری مردم غزه یک وظیفه شرعی بر همه مسلمین است عنوان کرد: ما اعلام می‌کنیم واجب است با آنچه می‌توانید با نیروی انسانی، سلاح، دانش و هرآنچه می‌توانید به یاری مردم مظلوم فلسطین بشتابید؛ از کشورهایی که با فلسطین هم مرز هستند می‌خواهیم اجازه بدهند سربازان به کمک مردم فلسطین بروند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: امروز زخمی که بر مردم فلسطین وارد می‌شود یکی از زخم‌هایی است که توسط آمریکا به ما می‌خورد؛ دشمن اصلی آمریکاست و مدرسه سیدالشهدای افغانستان، توسط ابزار آمریکا به خاک و خون کشیده شد.

آیت الله اراکی ادامه داد: مرگ بر آن دست‌هایی که کودکان فلسطینی را به خاک و خون می‌کشند، مرگ بر آن دستانی که زنان و دختران افغانی را به هر بهانه‌ای به خاک و خون می‌کشند؛ افغانستانی‌ها نباید اجازه دهند آمریکا این کارها را در خاک آنها انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه امروز آمریکا به عنوان دشمن بشریت بدترین جنایات را مرتکب می‌شود اظهار داشت: همه حکومت‌های آزادی خواه جهان را به کمک فلسطین فرا می‌خوانیم و باید جبهه مقاومت علیه آمریکا در عرصه بین الملل تشکیل شود؛ اگر همه کشورهای دنیا با هم متحد نشوند، یک روز این بلا سر آنها هم خواهد آمد.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه تصریح کرد: ما امروز از سردار بزرگ مقاومت و نیروی قدس پشتیبانی می‌کنیم و امیدواریم نیروی قدس به لشکر جهانی مقاومت تبدیل شود تا روزی از همه دنیا نیرو بپذیرد و در مقابل دشمن اصلی جهان ایستادگی کند.

وی در پایان به مردم مظلوم جهان و به خصوص مردم مظلوم فلسطین نوید پیروزی داد و پیروزی را نزدیک دانست و همچنین در ادامه نطقی را در چند بند به زبان عربی تقدیم برادران عرب زبان کرد.

ارسال نظرات