۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱
کد خبر: ۶۸۸۹۸۱

ثبت نام درس خارج فقه و اصول حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا مجتبی خامنه‌ای +لینک

ثبت نام درس خارج فقه و اصول حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا مجتبی خامنه‌ای +لینک
ثبت نام درس خارج فقه مبحث استطاعت حج و درس خارج اصول مبحث تعادل و تراجیح حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا مجتبی خامنه‌ای آغاز شد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، ثبت نام درس خارج فقه و اصول حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا مجتبی خامنه‌ای آغاز شد.

درس خارج حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا مجتبی خامنه‌ای در درس فقه با موضوع استطاعت حج و در درس اصول با موضوع تعادل و تراجیح برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است این درس به صورت غیر حضوری و آنلاین برگزار می‌شود و علاقمندان برای شرکت در این درس می‌تواند از طریق لینک https://formafzar.com/form/akaxi برای ثبت نام اقدام کنند.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
کیانوش
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۴:۵۰
بادرود 6سال میخواهم. استاد مجتبی. خامنه ای ببینم
0
0
میثم غفاری
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۴
باسلام وعرض ادب خدمت حضرت ایت الله سیدمجتبی خامنه ای که الحق والنصاف ایشان برازنده ولیاقت همچون لقبی رادارندوشایسته مرجعیت ان بزرگواربرکسی پوشیده نیست ازخداوندمنان خواستاریم که ایشان رادرتمام مراحل زندگی موفق ومعیدبداردتادرتمام جهان بدرخشد
0
0
بابک محضری
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۷
سلام علیکم
بنده با توجه به حضور در دروس خارج فقه و اصول بزرگان حوزه این افتخار را خواهم داشت که از محضر استاد ارجمندما سلاله ولی امر مسلمین بهره مند بوده و از افاضات معظم له بهره مند باشم....به حول و قوه الهی
0
0