۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۶۹۰۳۳۵
حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی مطرح کرد؛

افزایش واردات واکسن و تسریع واکسیناسیون، دستاورد بزرگ دولت سیزدهم

افزایش واردات واکسن و تسریع واکسیناسیون، دستاورد بزرگ دولت سیزدهم
عضو فقهای شورای نگهبان افزایش واردات واکسن و تسریع واکسیناسیون را دستاورد بزرگ دولت دانست و گفت: حل مشکلات جامعه در یک بازه زمانی کوتاه ممکن نخواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد حسینی خراسانی، عضو فقهای شورای نگهبان، در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به افزایش موج واکسن کرونا و تسریع واکسیناسیون عمومی در دولت سیزدهم گفت: رویکرد و عملکرد مطلوب دولت آیت الله رئیسی بارقه های امید را در میان مردم ایجاد کرده، که جامعه به یک آینده موفق و درخشان دست یابد.

خدمتگزاری و حضور بدون واسطه در میان مردم ویژگی بارز آیت الله رئیسی

نماینده مجلس خبرگان رهبری مردم داری را از ویژگی های بارز آیت الله رئیسی دانست و بیان کرد: یکی از شاخصه های انقلابی عمل کردن آیت الله رئیسی حضور بدون واسطه میان مردم و حرف مردم را به طور مستقیم شنیدن است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی بیان کرد: گاهی اوقات آیت الله رئیسی با حضور در برخی مراکز و بیمارستان ها در شرایط شیوع کرونا در جامعه، خطر را به جان خریده است که این موضوع نمونه دیگری از مردم داری ایشان است.

عضو فقهای شورای نگهبان حل مشکلات مردم را از اولویت های دولت سیزدهم برشمرد و اظهار کرد: تمام این مسائل نشان می دهد که هیأت دولت درصدد است تا مشکلات جامعه را با توجه به امکانات و شرایط موجود کشور حل کند.

وی دستاورد بزرگ دولت سیزدهم در مدت کوتاه بعد از تشکیل کابینه را تسریع در واکسیناسیون مردم دانست و گفت: یکی از فعالیت های مطلوب دولت که سبب رضایتمندی مردم جامعه شد، سرعت بخشی در تزریق واکسن اقشار مختلف است که این عملکرد جای تقدیر و تشکر دارد.

دولت اقدامات مثبتی انجام داده اما برای حل مشکلات باید صبور بود

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در این دولت شاهد افزایش موج واردات واکسن از کشورهای خارجی و تولید واکسن داخلی هستیم، افزود: از این رو اگر واکسیناسیون عمومی با همین سرعت پیش رود، نگرانی مسؤولان و مردم نسبت به بیماری کرونا کاهش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه کشور ما در عرصه های گوناگون با مشکلات بسیاری مواجه است، گفت: حل مشکلات جامعه در یک بازه زمانی کوتاه ممکن نخواهد بود، اما امیدواریم با تلاش های شبانه روزی آیت الله رئیسی و هیأت دولت سیزدهم مشکلات کشور در عرصه های مختلف حل شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ابراز داشت: ملت بزرگ ایران نشان داده که اگر اراده جدی مسؤولان وجود داشته باشد، خواهیم توانست مشکلات اقتصادی و معیشتی را به آسانی حل کنیم.

وجه تمایز دولت رئیسی و روحانی 

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی اظهار کرد: وجه تمایز میان دولت آیت الله رئیسی و دولت روحانی این است که در میان دولتمردان کنونی اراده، جدیت و قاطعیت برای حل مشکلات کشور وجود دارد.

وی با بیان اینکه راه حل های معقول و عملیاتی با حفظ شؤون عزت، کرامت و مصلحت نظام اسلامی برای حل مشکلات کشور وجود وجود دارد، گفت: اگر دولتی اراده حل مشکلات را داشته باشد، با وجود اینکه دشمنان برخی راه ها را برای ما مسدود کنند، می توان راه حل هایی جایگزین برای آن انتخاب کرد.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶
بخشی از ناهنجاری و بزهکاری، مربوط به بانوان و بخشی مربوط به فرزندآوری است.
0
0