۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۶۹۷۱۷۹
آیت الله علوی گرگانی:

سند ۲۰۳۰ از اهداف شوم دشمن برای مقابله با دین دانش آموزان است

سند ۲۰۳۰ از اهداف شوم دشمن برای مقابله با دین دانش آموزان است
حضرت آیت الله علوی گرگانی با بیان اینکه سند ۲۰۳۰ از اهداف دشمن برای مقابله با دین است، گفت: وزارت آموزش و پرورش با ترویج برنامه‌های دینی دانش آموزان را تربیت کند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله علوی گرگانی، امروز در دیدار یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش گفت: فعالیت آموزش و پرورش از اهمیت زیادی برخوردار است و نخستین مرکز تربیت فرزندان توسط این نهاد علمی انجام می شود و باید تلاش کنیم فرزندان مان در مسیر اسلام قرار بگیرند.

وی با بیان اینکه رسانه های استکبار برنامه ریزی زیادی برای مقابله با دین اسلام و جمهوری اسلامی انجام می دهند، افزود: در برابر این هجمه های شدید باید تلاش زیادی انجام دهیم تا فرزندان از ابتدای ورود به مدرسه و فراگیری علوم در مسیر اسلام قرار بگیرند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم ابراز کرد: در زمان رژیم شاه فرزندان را با سرگرمیهای غیر اسلامی مشغول می ساختند و برنامه های غیر مناسب و در تضاد با اسلام برگزار می شد، از وزارت آموزش و پرورش درخواست دارم که با ترویج برنامه های دینی و فرهنگی دانش آموزان را مومن و با تقوا تربیت کند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی با تأکید بر لزوم تحقق سند تحول آموزش و پرورش که رهبر معظم انقلاب تاکید کردند، گفت: سند 2030 از اهداف شوم دشمن است و تلاش کرد با این سند دین فرزندان را از بین ببرد و برنامه ریزی زیادی برای مقابله با فرهنگ ایران اسلامی انجام داد.

وی با اشاره به اهمیت تربیت دانش آموزان تصریح کرد: دانش آموزان فرزندان خود شما هستند و باید این عزیزان را همچون فرزندان خود بدانید و در مسیر اسلام تربیت کنید و برای این موضوع برنامه ریزی مناسبی انجام دهید.

حضرت آیت الله علوی گرگانی اشاره به آیه ای از قرآن کریم خاطرنشان کرد: خداوند به اهل تقوا کمک می کند و بهترین احسان شما به بچه ها این است که دین آنها را تقویت کنید. / مالک شریعت ناصری

ارسال نظرات