۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶
کد خبر: ۷۲۰۰۳۶
حجت الاسلام ذوالنوری:

آقای عمامه به سر؛ مگر عدم رعایت حجاب در زمان شما جرم انگاری نشده بود

آقای عمامه به سر؛ مگر عدم رعایت حجاب در زمان شما جرم انگاری نشده بود
نماینده مجلس با اشاره به بیانیه غیرعالمانه برخی چهره های حوزوی گفت: قوه قضاییه به لیدرهای اغتشاشات بپردازد و دادگاه ویژه روحانیت نیز ورود کند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری سخنران تجمع اعتراض آمیز طلاب حوزه علمیه قم نسبت به هتک حرمت قرآن و مقدسات دینی که امروز در مدرسه فیضیه برگزار شد با اشاره یه دسیسه های دشمنان انقلاب اسلامی گفت: تقابل حق و باطل از ابتدای خلقت و از ابتدای بروز و ظهور اسلام عزیز و انقلاب اسلامی تا به امروز بوده و هست و خواهد بود و به تناسب شرایط و وضعیت روش ها و تاکتیک ها تغییر می کند.

وی افزود: اگرچه حوادث اخیر رنگ و صبغه ای متفاوت از بحران ها و آشوب های گذشته داشت ولی از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون بن مایه، ریشه و ذات این حوادث که برگرفته از اهداف خبیث دشمنان اسلام است یک چیز است و آن به تناسب مقدمات و شرایط و ظرفیت سازی هایی است که هر بار پرده جدیدی از آن به نمایش گذاشته می شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمن یک بار خودش را در مقابله با حجاب و گاهی در اعتراضات گروهی و بار دیگر در مقابله با ارزشی دیگر از انقلاب و نظام نشان می دهد، ابراز کرد: هر بار دشمنان کینه توز اسلام و انقلاب و این ملت سنگر جدیدی می سازند و کوشش جدیدی پیدا می کنند و با پنهان کردن چهره خبیث خود با پوشش های متنوع و جدید اغراض و اهداف شوم خود را بروز می دهند.

حجت الاسلام ذوالنوری با اشاره به برتری رسانه ای دشمن اظهار داشت: دشمن با ابراز و امکاناتی که امروز در فضای مجازی و عرصه سایبری و محیط اینترنت در اختیار دارد می تواند با شعارهای فریبنده و القائات باطل شبهات تاثیرگذار ساده دلانی که دچار مشکلاتی در جامعه هستند، تحت تاثیر قرار بدهد و از آنها برای مقطع کوتاهی یارگیری کند و هر روز این مسیر را تجدید می کند.

وی افزود: همانطور که در فتنه 88 شاهد چنین فراز و نشیب و رفت و برگشت هایی بودیم رسانه های بیگانه اقرار و اعتراف کردند که در حادثه موسوم به 9 دی با حضو مردم در حمایت از نظام غرب شکست سنگینی متحمل شده است در این حوادث اخیر نیز شما ملت بصیر و هوشیار ایران مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام و یاوه گویان زدید.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تصریح اینکه دشمنان نظام هر روز به شکلی در می آیند، ابراز داشت: در حادثه اخیر فوت یک دختر ایرانی را دستمایه و بهانه ایجاد یک آشوب و بر هم زدن نظم و امنیت مردم می کنند.

حجت‌الاسلام ذوالنوری ابراز داشت: مرگ مهسا امینی بهانه است، امروز خدا و دین خدا را نشانه گرفتند؛ قرآن کریم و مسجد را آتش می‌زنند، امروز وظیفه هر مسلمانی است که به میدان بیاید.

وی ادامه داد: ساده لوحانه است اگر ما تصور نکنیم با نفوذ دشمنان اسلام و صهیونیست ها این تحریکات در داخل برای تضعیف جبهه ما در عرصه بین الملل است، موضوع و بحران های داخلی یک پرده روی کار است، امروز بیگانگان بر هر بهانه ای تمرکز می کنند و بعضی ها نیز آتش بیار معرکه هستند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر مردم به دشمنی دشمنان دقت نکنند و دست آهنین و پنجه فولادین پلید دشمن را از دستکش‌های سفید مخملی نبینند از کید دشمن دچار خسارت و آسیب می‌شوند.

حجت الاسلام ذوالنوری با گلایه از حمایت سلبریتی ها از اغتشاشگران اذعان کرد: سلبریتی هایی که از کیسه انقلاب و جیب ملت و آنتن صداوسیما چاق و چله و برجسته شده اند، امروز آن اعتبار کاذب و کف روی آب را به پای فتنه گران و آشوبگران می ریزند.

نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برخی در ظاهر با ارسال پیام تسلیت نهادهای امنیتی و انتظامی را تضعیف می کنند، تعجب می کنم از کسی که پیامی می دهد که اگر آن را مطالعه کنید می گویید این پیام از کسی صادر شده که اصلاً از معارف حوزوی و روایات اهل بیت و جامعیت قرآن عاریه ای هم دریافت نکرده است.

وی با اذعان بر غیر علمی بودن برخی از بیانیه های صادر شده توسط پنهان شده های زیر عمامه دینی خاطرنشان کرد: او می گوید کار نیروی انتظامی خلاف شرع است چرا چون قرآن فرموده لا اکراه فی الدین، اگر کسی شان نزول آیات را نداند و دستی بر تفسیر نداشته باشد و علوم حوزوی را مسلط نباشد باز هم از او پذیرفته نیست که غیر عالمانه اظهار نظر اینچنینی کند.

حجت الاسلام ذوالنوری با اشاره به ملزم بودن افراد به قوانین و دستورات نظام اظهار کرد: این آقایی که پیام می دهد خودش در زمان جناب آقای کروبی چند سال نائب رئیس مجلس و سه دوره نماینده مجلس بوده است، مگر در زمان شما قانون نیروی انتظامی تصویب نشد مگر در ماده 4 قانون نیروی انتظامی وظیفه نیروی انتظامی برخورد با جرائم به ویژه جرائم مشهود نیست، مگر در قانون اسلامی عدم رعایت حجاب جرم انگاری نشده است.

وی از رئیس قوه قضاییه برخورد با لیدرهای اصلی اغتشاش را درخواست داشت و تصریح کرد: چرا خسارت باید از جیب این مردم با همه فشارهای اقتصادی و معیشتی تامین شود، باید بر خسارت زنندگان علاوه بر حبس و مجازات های قانونی، حق مردم را از آنها بگیرید و محرکین پاسخگو باشند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آنهایی که در پشت عمامه چنین پیام های تحریک آمیزی می دهند که عده ای جوان ساده لوح دست به اقداماتی بزنند را باید مجازات کرد، قوه قضاییه به ریشه و لیدرهای اغتشاشات بپردازد و دادگاه ویژه روحانیت باید ورود کند.

حجت الاسلام ذوالنوری با اشاره به اینکه در فتنه های چند روزه به حجاب بانوان تعرض شده است، خاطرنشان کرد: سران سه قوه ما از سر کرامت نظام اسلامی و بزرگواری پیام دادند اما خیلی هم جا نداشت موضوع کوچکی اینگونه برجسته شود، فردی در حادثه ای به مرگ طبیعی فوت کرده است و تحقیقات نشان داده که این بانو بیماری زمینه ای داشته و اطرافیانش کتمان کرده اند، چرا باید برای چیزی که نظام در آن تقصیر ندارد، آسیب ببیند.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶
مجازات عاملان و امران اغتشاشات اخیر ، از روزنامه های مزدنویس ، تا شخصیت های مزدور ،، و سرشاخه های اجیر شده دشمن در اغتشاشات ، باید محاکمه و مجازات شوند
0
2