۲۸ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۰:۱۸
کد خبر: ۱۰۲۲۲۷
مدیر اداره امتحانات شفاهی حوزه:

اعتراض طلاب به نتیجه امتحانات شفاهی حوزه بررسی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر اداره امتحانات شفاهی معاونت آموزش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور از اعلام آمادگی این مرکز برای پاسخگویی به اعتراضات طلاب نسبت به نتیجه امتحانات شفاهی خبر داد.
اعتراض طلاب به نتیجه امتحانات شفاهی حوزه بررسی می‌شود
حجت الاسلام محمدعلی نظری، مدیر اداره امتحانات شفاهی معاونت آموزش مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا از اعلام آمادگی این مرکز برای پاسخگویی به اعتراضات طلاب نسبت به نتیجه امتحانات شفاهی خبر داد.

وی افزود: آن دسته از طلاب که نسبت به نتیجه امتحانات شفاهی خود اعتراض دارند و احساس می‌کنند که نمره لازم به آن‌ها داده نشده است می‌توانند اعتراض خود را به بخش امتحانات شفاهی حوزه ارائه کنند.

حجت‌الاسلام نظری با بیان این که تمامی جلسات امتحانات شفاهی به صورت صوتی ضبط می‌شود، اظهار کرد: تمامی فایل‌های صوتی طلاب در چند ماه اخیر در بخش امتحانات شفاهی حوزه آرشیو شده و این فایل‌ها در پرونده امتحانات طلاب ضمیمه خواهد شد تا به عنوان مدرک رسمی برای امتحانات شفاهی وجود داشته باشد.

وی تصریح کرد: اگر طلبه‌ای درخصوص نتیجه امتحان شفاهی خود اعتراض کند ما فایل صوتی آن را به دیگر استادان امتحانات شفاهی ارائه خواهیم کرد و پس از بررسی استادان نتیجه نهایی را به طلبه اعلام می‌کنیم.

مدیر اداره امتحانات شفاهی حوزه‌هی علمیه تاکید کرد: بررسی به اعتراضات امتحانات شفاهی به صورت کارشناسی صورت می‌گیرد و هرگز ظلمی به طلبه نخواهد شد.

وی گفت: طلاب می‌توانند روزهای زوج از ساعت 16 تا 18 عصر با مراجعه به بخش امتحانات شفاهی حوزه‌های علمیه درخواست خود را ارائه تا به صورت کارشناسی به این اعتراض رسیدگی شود.

حجت‌الاسلام نظری همچنین از برگزاری امتحانات شفاهی حوزه به صورت وب کنفراس خبر داد و اظهار داشت: هم‌اینک در برخی مدارس علمیه کشور از طریق وب کنفرانس امتحانات شفاهی برگزار می‌شود و آمادگی داریم برای سایر مدارس علمیه این برنامه را اجرا کنیم.

وی افزود: مشاوره علمی در زمینه کتاب‌ها درسی و مسائل آموزشی، همچنین مشاوره در خصوص امتحانات شفاهی از جمله مزایای این وب کنفرانس علمی است.

حجت‌الاسلام نظری خاطر نشان کرد: در حال حاضر برخی مدارس علمیه در این شبکه عضو هستند و از خدمات وب کنفرانس علمی بهره می‌گیرند و خوشبختانه ارتباط مدارس علمیه کشور با مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه به صورت آنلاین برقرار شده است./917/ت302/ص
ارسال نظرات