۱۲ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۱
کد خبر: ۱۰۶۰۲۴
آیت الله موسوی جزایری:

بزرگ ترین خدمت امام خمینی تبدیل فرهنگ مبتذل غرب به اسلام محمدی است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله موسوی جزایری، با اشاره به این که بزرگترین خدمت امام خمینی(ره) به جامعه اسلامی تبدیل فرهنگ مبتذل غربی به فرهنگ ناب محمدی است، اذعان داشت: در طول زندگی حضرت امام خمینی(ره) مشاهده می شد که ایشان مبارزات سختی را با افکار منحرف و پلید فرهنگ غربی انجام می دادند.
آيت الله موسوي جزايري
آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، امام جمعه اهواز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز با بیان این که انقلاب اسلامی ایران مدیون رهنمودها و رهبری های حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است، اظهار داشت: امام خمینی انقلاب اسلامی ایران در سطح دنیا به همگان معرفی کردند و ملت ایران را نیز از ذلت و فساد به عزت و بزرگی رساند.

ریس شورای حوزه علمیه خوزستان خاطرنشان کرد: زنده نگه داشتن یاد و نام امام راحل در جامعه ضروری است و برای ادای حقی که امام خمینی(ره) به گردن ما دارد باید اهداف و آرمان های ایشان را تحقق بخشیم.

امام جمعه اهواز، با تأکید بر این که پس از گذشت سی سال، انقلاب اسلامی روز به روز قوی تر و با عظمت بیشتری در صحنه سیاسی جهان حاضر می شود، ابراز داشت: این عظمت و بزرگی نظام اسلامی ایران نتیجه تاثیر آرمان های امام خمینی(ره)، رهنمودهای مقام معظم رهبری و خون شهدا بر جامعه است.

استاد عالی حوزه علمیه خوزستان، حضرت امام خمینی(ره) را مومنی واقعی، فقیهی جامع الشرایط، محققی بزرگوار، عارفی سالک و دارای شجاعت بی نظیری خواند و بیان داشت: این ویژگی های منحصر به فرد حضرت امام خمینی(ره) از ایشان در طول تاریخ یک شخصیتی استثنایی بعد از معصوم بوجود آورد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به این که بزرگترین خدمت امام خمینی(ره) به جامعه اسلامی تبدیل فرهنگ مبتذل غربی به اسلام ناب محمدی است، اذعان داشت: در طول زندگی حضرت امام خمینی(ره) مشاهده می شد که ایشان مبارزات سختی را با افکار منحرف و پلید فرهنگ غربی انجام می دادند.

عضو مجلس خبرگان رهبری، با بیان این که سخنان و رهنمودهای حضرت امام خمینی(ره) قانون زندگی است، تصریح کرد: تجلیل و پیروی از حضرت امام خمینی(ره) وقتی معنا پیدا می کند که دیدگاه ها، اهداف و آرمان های آن رهبر فرزانه به مرحله عمل درآید.

وی، با تأکید بر این که یکی از تفکرات حضرت امام خمینی(ره) این بود که همواره مردم را صاحب اصلی این کشور می دانست، گفت: این مرد بزرگ، جهان اسلام را بیدار کرد به طوری که همه حرکت های اسلامی پس از این واقعه تاریخی عظیم به نوعی از انقلاب اسلامی الهام گرفته اند.

آیت الله موسوی جزایری، اضافه کرد: شجاعت، اراده قوی، صداقت، مقید بودن به مستحبات، بصیرت سیاسی، فقیه و مجتهدی وارسته بودن، فیلسوفی حکیم و دانا برخی از خصوصیات حضرت امام خمینی(ره) هستند که بالاتر از همه این خصوصیت ها ایمان محکم امام و مقید بودن به تکلیف شرعی است تا آنجا که همچون شهید مدرس سیاست را عین دیانت می دانست.

نماینده ولی فقیه در خوزستان، با بیان این که حضرت امام خمینی(ره) یکی از شاخص‌ترین شخصیت های معاصر ایران اسلامی است، اذعان داشت: تاکنون شخصیتی مانند ایشان از لحاظ علم و معرفت در ایران اسلامی ظهور نکرده است که خوشبختانه در برهه کنونی تداوم بخش راه امام و حرکت انقلاب به سوی آرمان ها و ارزش های آن، مقام معظم رهبری است./9461/ت302/ص
ارسال نظرات