۱۲ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۱۰۶۰۶۷
وزیر ارشاد:

دولت خود را ملتزم به ولایت می‌داند

خبرگزاری رسا ـ وزیر ارشاد در شورای فرهنگ عمومی آذربایجان شرقی گفت: دولت بدون توجه به جوسازی های اخیر، فرمایشات رهبری را مانند گذشته نصب العین قرار می دهد.
حسيني - وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سیدمحمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی امروز شورای فرهنگ عمومی آذربایجان شرقی که با حضور ائمه جمعه و فرمانداران شهرهای استان همراه بود، اظهار داشت:  دولت از آغاز فعالیت خود همواره رضایت رهبری را ملاک فعالیت های خود قرار داده است.


وی با بیان اینکه شخص رییس جمهور بر پشتیبانی و دفاع از حریم ولایت تاکید دارد، خاطر نشان کرد: پایبندی به ولایت فقیه اساس و رکن فعالیت ‌های دولت است، در حقیقت ولایت مداری و توجه به منویات رهبر فرزانه انقلاب عامل اصلی موفقیت دولت در خدمتگزاری بوده است.


حسینی با بیان اینکه دولت بدون توجه به جوسازی های اخیر، فرمایشات رهبری را مانند گذشته نصب العین قرار می دهد، گفت: عده ای به دنبال بر هم زدن وحدت در داخل نظام و سوء استفاده از شرایط به نفع خود هستند، غافل از اینکه رابطه دولت و ولایت فراتر از تصور آنان است.


 وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دولت خود را ملزم به تحقق مطالبات رهبر انقلاب می داند، گفت: رهنمودهای رهبری نظام در حوزه های مختلف فرهنگی اجتماعی و دینی سرآمد و کاملا تخصصی بوده  و این وزارتخانه توجه ویژه ای به دیدگاه های ایشان دارد.


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر توجه بیش از پیش مسؤولان و متولیان طرح های مختلف جاری کشور بر پیوست فرهنگی اظهار داشت: بالندگی فرهنگ نظام اسلامی همت همه جانبه و جدی اقشار مختلف مردم در کنار مسؤولان را می طلبد.


وی در ادامه از کمبود هفتاد هزار مسجد در کشور خبر داد و گفت: این در حالی است که سه هزار مسجد در سال ساخته می شود، یکی از اولویت های مهم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توسعه کمی و کیفی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور است.


حسینی تشریح کرد: دولت مسجد محور تاکنون توانسته بیش از 10 هزار کانون های فرهنگی و هنری در مساجد کشور را فعال کند که حدود 80 درصد این مراکز از آغاز فعالیت دولت نهم افتتاح و راه اندازی شده اند.


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به راه اندازی بنیاد بازی های یارانه ای در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطر نشان کرد: امروز کشور با تهاجم رسانه ای و تبلیغاتی دشمنان نظام اسلامی روبروست، از این رو این بنیاد با هدف مقابله با تهاجم فرهنگی غرب و تولید بازی های رایانه ای منطبق با فرهنگ ایرانی اسلامی فعالیت خود را آغاز کرده است./935/پ202/ص

ارسال نظرات