۰۴ آبان ۱۳۹۰ - ۱۷:۵۲
کد خبر: ۱۱۵۵۷۴
حجت الاسلام خسروپناه خبر داد؛

کتاب کلام نوین اسلامی و آسیب‌شناسی مبانی علوم انسانی منتشر می‌شود

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام خسروپناه، از انتشار کتاب کلام نوین اسلامی و آسیب‌شناسی مبانی علوم انسانی خبرداد.
حجت‌الاسلام عبدالحسين خسروپناه


به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه، رییس موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران از انتشار دو کتاب جدید کلام نوین اسلامی و آسیب‌شناسی مبانی علوم انسانی در خوزستان خبر داد و اظهار داشت: این دو کتاب پس از تألیف به موسسه حکمت نوین اسلامی و شورای عالی آموزش و پرورش سپرده شد تا به مرحله چاپ برسند.

این پژوهشگر عرصه دینی، در شرح و توضیح کتاب کلام نوین اسلامی، گفت: این کتاب ترکیبی از کلام جدید و قدیم با ساختاری جدید است.

رییس مؤوسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران با بیان این که کتاب کلام نوین اسلامی در هفت بخش و سی و سه گفتار به زیر چاپ رفته، اذعان داشت: مبادی و مقدمات، خدا شناسی، دین شناسی، نبوت شناسی، امامت شناسی، اسلام شناسی و فرجام شناسی، هفت بخش تشکیل دهنده این کتاب هستند.

حجت الاسلام خسروپناه در توضیح چرایی ضرورت انتشار کتاب آسیب‌شناسی مبانی علوم انسانی، گفت: دیدار مقام معظم رهبری با نخبگان حوزه که در شهر قم برگزار شد، نوعی آسیب ‌شناسی علوم انسانی را بیان کردند و از ما نیز خواستند این راه را ادامه دهیم که با نوشت این کتاب سعی کردم به فرموده ایشان عمل کنم.

وی در پایان سخنان خود، اظهار داشت: ان‌شاءالله با یاری خداوند متعال این دو کتاب در حوزه علوم انسانی اسلامی مفید واقع شود./9465/د103/ع

ارسال نظرات