۰۳ آذر ۱۳۹۰ - ۰۹:۲۰
کد خبر: ۱۱۷۴۷۵
دقایقی پیش؛

همایش سراسری انسجام داخلی اقتدار جهانی آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ نخستین همایش سراسری انسجام داخلی ـ اقتدار جهانی دقایقی پیش با حضور شخصیت های حوزوی، شماری از اعضای جامعه مدرسین، طلاب و تشکل های منتخب دانشجویی سراسر کشور آغاز به کار کرد.
همايش
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همایش سراسری انسجام داخلی ـ اقتدار جهانی صبح امروز پنج شنبه در محل مجتمع فرهنگی یاوران مهدی(عج) قم، آغاز شد.

در مراسم افتتاحیه این همایش که شخصیت های حوزوی، شماری از اعضای جامعه مدرسین، طلاب و تشکل های منتخب دانشجویی سراسر کشور حضور دارند، حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی نایب رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به ایراد سخن پرداخت.

نایب رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تشریح اهداف برگزاری این همایش، تعمیق ارتباط جامعه مدرسین با قشر جوان، طلبه و دانشجو و تحلیل مسائل جاری کشور را از مهم ترین اهداف برگزاری این همایش دانست.

در ادامه نوبت صبح این همایش آیت الله کعبی معاون جامعه و نظام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم سخنرانی می کند و حجت الاسلام حیدر مصلحی وزیر اطلاعات نیز به عنوان سخنران اصلی روز نخست همایش انسجام داخلی و اقتدار جهانی تا دقایقی دیگر سخنرانی خود را آغاز خواهد کرد.

همایش دو روزه انسجام داخلی و اقتدار جهانی عصر امروز نیز با ارائه گزارش آخرین پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران در عرصه های انرژی هسته ای و هوا و فضا از سوی مسؤولان ذیربط پیگیری خواهد شد.

در روز پایانی همایش که روز جمعه برگزار می شود حسین شریعتمداری مدیر مسؤول روزنامه کیهان و نماینده ولی فقیه در این مؤسسه به ایراد سخن خواهد پرداخت و آیت الله مصباح یزدی نیز به عنوان سخنران اختتامیه همایش دیدگاه های خود را در خصوص مسائل جاری کشور و نقش انسجام داخلی در اقتدار جهانی تشریح خواهد کرد.

بررسی نقش انسجام داخلی در اقتدار جهانی نظام، تحلیل و بررسی نقش اقتدار جهانی در بیداری امت اسلامی، تحلیل گفتمانی جریان فتنه و نقش محوری ولایت فقیه در آرایش سیاسی کشور را از مهم ترین محورهای همایش انسجام داخلی و اقتدار جهانی است که از سوی معاونت جامعه و نظام جامعه مدرسین و با همکاری مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه های علمیه برگزار می شود. /924/پ202/ج
ارسال نظرات