۰۴ آذر ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۲
کد خبر: ۱۱۷۵۷۵
بخش نخست/ حسین شریعتمداری:

تردیدکنندگان در فتنه 88 لیاقت حضور در پست‌های حساس کشور را ندارند

خبرگزاری رسا ـ مدیر مسؤول روزنامه کیهان گفت: فتنه سال 88 جنگ احزاب بود که همه به میدان آمده بودند و اگر کسی متوجه موضوع نشده است لیاقت حضور در پست‌های حساس کشور را ندارد.
حسين شريعتمداري حسين شريعتمداري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حسین شریعتمداری نماینده ولی فقیه در مؤسسه کیهان، روز جمعه در همایش انسجام داخلی، اقتدار جهانی که از سوی معاونت جامعه و نظام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در مجتمع فرهنگی یاوران مهدی(عج) قم برگزار شد، به تحلیل و بررسی شرایط داخلی کشور پرداخت.

وی با اشاره به اینکه اسلام اصیل ظلم ستیز است، خاطرنشان کرد: اسلام با این ویژگی وقتی برکرسی حاکمیت می نشیند نخستین اتفاقی که می افتد این است که نظام سلطه و استکبار در مقابل آن قد علم می کند و از سویی دیگر محرومان و مستضعفان جهان به آن دل می بندند.

این روزنامه نگار با اینکه اسلام یک باور است، مرزهای انقلاب اسلامی را فراتر از مرزهای جغرافیایی دانست و بیان داشت: وقتی چنین اتفاقی می افتد درگیری ما با نظام سلطه ماهوی خواهد بود.

وی تفاوت عمده اسلام واقعی با اسلام آمریکایی را در ظلم ستیزی دانست و ابرازداشت: سازش با نظام سلطه به معنای دست کشیدن از عقاید است، بر همین اساس ما شاهدیم آنچه امام راحل رضوان الله تعالی علیه پیش بینی می کردند امروز تحقق یافته است.

شریعتمداری با تاکید بر اینکه امام به ملت ها یاد دادند که چه بخواهند و چگونه بخواهند، موج بیداری اسلامی را نشات گرفته از انقلاب اسلامی ایران دانست و یادآورشد: امروز آمریکا متحدان خود در منطقه را از دست داده و آل سعود و آل خلیفه نیز رفتنی هستند و از سویی دیگر بحران های مالی گریبان‌گیر آمریکایی ها شده و جنبش وال استریت مقابله با نظام سرمایه داری را جدی تر از قبل کرده است.

وی با اشاره به تهدیدات اخیر آمریکا و برخی کشورهای آمریکایی علیه جمهوری اسلامی ایران، احتمال حمله به کشور را بسیار ضعیف دانست و تاکید کرد: امکان چنین کاری وجود ندارد و نوعی حماقت به شمار می آید و خودشان نیز به این مساله اذعان و اعتراف می‌کنند.

شریعتمداری با بیان این‌که نگاه آنها عمدتا به داخل کشور است، ابراز داشت: فتنه سال 88 جنگ احزاب بود که همه به میدان آمده بودند و اگر کسی متوجه موضوع نشده است لیاقت حضور در پست های حساس کشور را ندارد.

وی اضافه کرد: در این فتنه منافقان، مارکسیست‌ها، بهایی ها و ضد انقلاب و دشمنان همه آمدند و گفتند فتنه گران و جبهه سبز بزرگ‌ترین سرمایه ما در داخل کشور است، مصاحبه اخیر خانم کلینتون با مشاوره اصلاح طلبان بود، ماجرا شوخی نبود همه را جمع کرده بودند.

این فعال سیاسی مدیریت داهیانه مقام معظم رهبری را عامل برون رفت کشور از فتنه دانست و تأکید کرد: اگر مدیریت مقام معظم رهبری در فتنه سال 88 نبود همه چیز از بین رفته بود چراکه فتنه 88 بسیار گسترده بود و البته سران فتنه عددی نبودند بلکه تنها عَمَله بودند، این فتنه هم برای عبرت است هم برای این است که مدیران بیرونی شما هستند شما که عددی نیستند.

وی اضافه کرد: کسانی که قبل از فتنه وارد کشور شدند و با فتنه گران برنامه داشتند، جان کین را به قم آورند و با یکی از مراجع هم ملاقات کرد البته این مرجع از ماجرا خبر نداشت، این فرد و افراد دیگر در ایران کارگاه آموزشی می گذارند و بسیاری از اصلاح طلبان در آن شرکت می کنند.

مدیرمسؤول روزنامه کیهان تصریح کرد: آقایی می گوید من با جورج سوروس ملاقات نکردم اسناد را نشان می دهیم می گوید شما چرا حرف او را باور می کنید.

شریعتمداری با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس تاکید کرد: ماجرای انتخابات ماجرای اصلی اینها است، اینکه اصلاح طلبان و مدعیان اصلاح طلبان چه آرایشی دارند و چه اهدافی دارند، برای اینها پروژه پلکانی تعریف شده است نه اینکه خودشان ترسیم کرده باشند سران فتنه واقعا کاره ای نیستند.

وی بیان داشت: این پروژه زمانی است که چند هدف در طول هم قرار می گیرند، یکی از اهداف فرستادن هر تعداد ممکن به درون مجلس است، به اینها گفته شده شما می توانید علیه ما هم موضع بگیرید مهم رفتن به مجلس است و طراحی و سازماندهی برای بعد از ورود به مجلس است.

وی تاکید کرد: برنامه اصلی برای بیرون از کشور بسته شده است، این آقایان یک حلقه خارجی و یک حلقه داخلی دارند، اینها دنبال این هستند که از انتخابات مجلس نهم برای شکستن الگوی انقلاب اسلامی استفاده کنند.

این روزنامه نگار و فعال سیاسی بیان داشت: اینکه می‌گویند می آییم و نمی‌آییم و البته در بین خودشان نیز بحث است، یک امتیازات و یک سری نقاط منفی برای نیامدن شان قائل هستند، اینها معتقدند که اگر اعلام کنند که در انتخابات شرکت می‌کنیم، اولین نقطه منفی برای ما این است که اعتراف کرده ایم شعار تقلب ما دروغ بوده است، نقطه مثبت این است که به هر حال در درون نظام هستیم اما اگر قرار باشد که در انتخابات شرکت نکنیم امتیاز تقلب را از دست می دهیم و نمی‌توانیم بعدا بگوییم تقلب شده است.

این فعال سیاسی تاکید کرد: من با جرأت و بر اساس مستندات می گویم مدعیان اصلاحات در انتخابات نگاه شان به بیرون است از درون نا امید هستند یکی از مشکلات شان در مورد شرکت در انتخابات این است که اگر شرکت کنیم معلوم می شود وزنی نداریم. /924/پ201/س
ارسال نظرات