۱۹ دی ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۱۲۰۷۹۷
امام جمعه شوش:

پیرو ولی فقیه بودن مهم ترین ویژگی یک نماینده است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شوش ولایی بودن و پیرو خط ولی فقیه را مهمترین ویژگی یک کاندیدا دانست و ابراز داشت: اگر در مجلس شورای اسلامی افرادی مخالف با اصل ولی فقیه حضور داشته باشند اسلامیت مجلس خدشه دار خواهد شد.
حجت الاسلام سيد محمد امام، امام جمعه شوش
حجت الاسلام و المسلمین سید محمد امام، امام جمعه شوش، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان به دسیسه های چندین ساله مستکبران در بی اعتماد کردن مردم نسبت به عملکرد مسوولان نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و ابراز داشت: در سال های پس از پیروزی انقلاب دشمنان همواره در تلاش جهت خدشه وارد کردن به حقیقت نظام بوده اند.

وی با اشاره به وظیفه سنگین و اثر گذار روحانیت در انتخابات پیش رو بر حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و اظهار داشت: روحانیت در شرایط حساس و غبار آلود جامعه باید همچون مه شکن به مردم در جهت یافتن مسیر صحیح خود کمک کند.

امام جمعه شوش ولایی بودن و پیرو خط ولی فقیه را مهمترین ویژگی یک کاندیدا دانست و ابراز داشت: اگر در مجلس شورای اسلامی افرادی مخالف با اصل ولی فقیه حضور داشته باشند اسلامیت مجلس خدشه دار خواهد شد. مردم باید با درایت و معرفت و تحقیق در مورد سوابق کاندیداها و همچنین مشورت با کارشناسان امر، در انتخابات شرکت کرده و فرد اصلح را انتخاب نمایند.

وی تأکید کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید حافظ آرمان ها و ارزش های دینی باشند چرا که هدف از حکومت اسلامی احیای ارزش های اسلامی بوده است./9465/ت303/ص
ارسال نظرات