۰۱ تير ۱۳۹۱ - ۱۸:۵۴
کد خبر: ۱۳۱۳۲۹
فرمانده سپاه خوزستان:

جامعه امروز نیازمند سردارانی همچون علی هاشمی است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان با اشاره به این که ملت ایران در برابر استکبار به یک باوری رسیده است که بر روی پای خود بایستد، بیان داشت: این مقابله و مجاهدت ها را می توان در عرصه های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی به وضوح دید.
سردار حسن شاهوار پور فرمانده سپاه ولي عصر(عج) خوزستان
حسن شاهوار پور، فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان، در حاشیه مراسم سالگرد سردار سرلشکر علی هاشمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهار داشت: علی هاشمی و کسانی که در دفاع مقدس جانانه ایستادگی کردن گرامی باد؛ چرا که آن ها تمام مجود خود را برای حمایت از دین و وطن گذاشتند.

وی با اشاره به تهاجمی که از سوی دشمنان مختلف علیه ایران روا شده است، گفت: دشمن امروز با اقدامات فرهنگی، اقتصادی و سیاسی بنا دارد که کشور ما را تخریب و تسلیم خود کند ولی ملت ما به یک باوری رسیده است که بر روی پای خود بایستد و مقابله جوانمردانه مانند ملتی که دوران دفاع مقدس با دشمن مقابله کرد، ایستادگی و توطئه های دشمن را خنثی کند.

شاهوارپور با تاکید بر این که امروزه در جبهه ای که ملت و به خصوص جوانان ما به روی دشمن زده اند کسانی هستند که با تمام وجود با قدرت های پوشالی دشمن مقابله می کنند، تصریح کرد: در این زمان کسانی وجود دارند که هر چه دارند را در راه مقابله با دشمن فدا می کنند تا از دین و وطن خود محافظت کنند این اشخاص همانند سردار هور علی هاشمی و رزمندگان دفاع مقدس تا پای جان جلوی دشمنان می ایستند.

فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان ادامه داد: این مقابله و مجاهدت ها را می توان در عرصه های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی به وضوح دید.

وی خاطرنشان ساخت: ما مطمئن هستیم ایستادگی ملت ما در برابر دشمنان به ثمر خواهد رسید؛ چرا که وقتی ملت با استقامت بالا زیر زور هیچ کس نرود در واقع آزادی خود را به دست می آورد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خوزستان با اشاره به شخصیت بزرگ سردار علی هاشمی گفت: آن سردار والا مقام یک انسانی بی ادعا و پیرو ولایت بود.

سردار علی هاشمی چیزی جز حمایت از اسلام در تفکرش نبود

حجت‌الاسلام عبدالحسین شوشتری نسب، مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حفاظت فرودگاه‌های خوزستان، پیش از ظهر امروز در مراسم سالگرد شهادت سردار علی هاشمی فرمانده قرارگاه سری نصرت و سپاه ششم امام جعفر صادق(ع) تصریح کرد: در برخی کار‌ها خداوند متعال خودش همگان را دعوت و تشویق به انجام آن می‌کند که جامعه‌ای که این دعوت را اجابت کند تا ابد زنده می‌ماند، ولی ملت‌ها و کسانی که این دعوت خداوند را قبول نکنند در دنیا ذلیل خواهند شد.

حجت الاسلام شوشتری نسب با اشاره به از جان گذشتگی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان ساخت: در صدر اسلام نیز چنین نیروهای با اخلاص و با شهامتی به این اندازه که در دوران دفاع مقدس حضور داشتند، کمتر وجود داشتند.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حفاظت فرودگاه‌های خوزستان در ادامه به بیان برخی از خصوصیات فرمانده قرارگاه سری نصرت و سپاه ششم امام جعفر صادق(ع) پرداخت و اظهار داشت: شهید هاشمی از تبار کسانی بود که خلوص نیت آنها به اوج خود رسید و زحمات و مشقات زیادی را در راه اسلام تحمل کرد ولی زیر بار ذلت نرفت.

وی بصیرت، اخلاص و ولایت مداری را سه ویژگی مهم شهید علی هاشمی دانست و گفت: این فرمانده دلیر سپاه اسلام به چیزی به جز اسلام در تفکرش نبود و بعثیان آرزوی شهید کردن این عزیز را سال‌ها در سر می‌پروراندند.

حجت الاسلام شوشتری نسب خاطرنشان ساخت: شهید هاشمی‌ها این آیه شریف قرآن کریم را که می‌فرمایند «اشدا علی الکفار رحماء بینهم» را به خوبی تفسیر کردند./9458/پ202/س
ارسال نظرات