۱۲ تير ۱۳۹۱ - ۲۱:۴۱
کد خبر: ۱۳۱۹۸۷
همزمان با نیمه شعبان صورت می گیرد؛

اعزام مبلغ جهت ترویج فرهنگ مهدویت در خوزستان

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، از آمادگی خود جهت اعزام مبلغ به سراسر استان خوزستان جهت ترویج فرهنگ مهدویت خبر داد.
اعزام مبلغ جهت ترویج فرهنگ مهدویت در خوزستان

 

حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به در پیش بودن ایام نیمه شعبان اظهار داشت: این اداره آمادگی خود را جهت اعزام مبلغ به سراسر استان خوزستان اعلام می دارد.
 
وی در ادامه اظهار داشت: مراکز، مساجد و سازمان هایی که خواستار حضور مبلغ در منطقه خود هستند با ارائه در خواست به این اداره می توانند شاهد حضور مبلغان دینی در منطقه و یا روستای خود باشند.
 
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان این که محور سخنان مبلغان در این دهه ترویج فرهنگ مهدویت در بین مردم است تصریح کرد: مبلغان اعزامی از بین سخنرانان برتر و اساتید برجسته حوزه علمیه می باشند.
 
حجت الاسلام سروستانی اظهار داشت: حمایت از جشن های نیمه شعبان، اجرای مسابقات فرهنگی، برگزاری محفل انس با قرآن و توزیع بسته های فرهنگی در بین مناطق مختلف استان خوزستان از دیگر برنامه های این اداره در ایام نیمه شعبان می باشد./9464/ت303/ب 

ارسال نظرات