۲۵ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۸:۱۲
کد خبر: ۱۳۵۶۶۵

بیست و ششمین شماره دو هفته نامه ندای رسا منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ بیست و ششمین شماره دو هفته نامه ندای رسا با موضوعات فرهنگی، اجتماعی و اخبار حوزوی منتشر شد.
نداي رسا

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، بیست و ششمین شماره دو هفته نامه ندای رسا در موضوعاتی از جمله حوزه های علمیه، فرهنگی و اجتماعی، علم و فناوری، سلامت و خانواده، اقتصادی و ورزشی در استان خوزستان منتشر شد.

 

گزارشی از جلسه کمیته همکاری آموزش و پرورش با حوزه عملیه خوزستان، توصیه های آیت الله موسوی جزایری به اصحاب رسانه و اخباری از ششمین نمایشگاه قرآن و عترت اهواز و مطلبی با عنوان مسجد باید این گونه باشد برگرفته از سخنان حجت الاسلام و المسلمین قرائتی از مهم ترین اخبار این دو هفته نامه محسوب می شود.

 

اخبار نماز جمعه شهرستان اهواز و سایر شهرستان های استان خوزستان، گزارش تصویری از مراسم احیاء شب های قدر در شهرستان اهواز، مشروح بیانات آیت الله موسوی جزایری در نشست هماهنگی راهپیمایی روز قدس در اهواز از دیگر اخبار این شماره است.

 

از تازه های بیست و ششمین شماره از دو هفته نامه ندای رسا درج نظر سنجی با عنوان «شما با افزایش تعطیلات عید فطر در خوزستان موافقید» می باشد که علاقه مندان در صورت پاسخ بله عدد 1 و درصورت پاسخ خیر عدد 2 را می توانند به شماره 30004808103000 ارسال کنند.

 

«اصلی ترین فلسفه وجودی خانواده تربیت و ولایت مداری است» عنوان مطلبی است که در قسمت سلامت و خانواده این شماره و برگرفته از صحبت های حجت الاسلام و المسلمین پناهیان است.

 

پاسخ به شبهه ای مبنی بر «امامان شیعه پیراسته از گناه می باشند آیا این نوعی غلو در حق آنان نیست» از سوی آیت الله سبحانی، شرحی بر زندگی نامه شهید محمد علی حری از جمله مطالبی است که در حاشیه این شماره به چاپ رسیده است.

 

معرفی سایت اجتهاد وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه، هشدارهایی برای کاربران اینترنت و خبر کنترل وسایل برقی خانه از طریق اینترنت از مهم ترین عناوین صفحه علم و فناوری بیست و ششمین شماره دو هفته نامه ندای رسا است.

 

 گفتنی است شماره بیست و ششم دوهفته نامه ندای رسا به صاحب امتیازی و مدیر مسؤولی سید علوان نجاتی موسوی و سردبیری پیمان علی نژاد در 8 صفحه با تیراژ 3000 نسخه به چاپ رسیده است./9464/ن602/ق

ارسال نظرات