۲۶ مهر ۱۳۹۱ - ۲۰:۳۰
کد خبر: ۱۴۳۱۴۶

چند خبر کوتاه از سازمان تبلیغات اسلامی قم

خبرگزاری رسا ـ دیدار مدیرکل تبلیغات اسلامی با نماینده مردم قم در مجلس و جلسه ویژه روابط‌عمومی‌ها برای گرامیداشت سالگرد سفر رهبر انقلاب به قم بخشی از اخبار سازمان تبلیغات اسلامی استان قم است.
سازمان تبليغات اسلامي
جلسه شورای مدیران تبلیغات اسلامی در قم
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، جلسه شورای مدیران تبلیغات اسلامی، با موضوع بررسی عملکرد سایت تبیان قم و شبکه مجازی مساجد استان برگزار شد که مدیران تبلیغات اسلامی به ارائه دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود برای ارتقای این سایت پرداختند.
در ابتدای این جلسه حمید کریم خانی مدیر سایت تبیان قم گزارشی از فعالیت‌های این سایت ارائه کرد.
سوگواری شهادت حضرت امام جواد(ع) در بخش مرکزی قم
حجت‌الاسلام سید حسین سجادی‌تبار، رییس اداره تبلیغات اسلامی قنوات گفت: به مناسبت شهادت حضرت امام جواد(ع) مراسم عزاداری در مساجد و تکایای بخش مرکزی توسط هیأت‌های مذهبی برگزار شد.
وی افزود: از مهم‌ترین برنامه‌های این مراسم، سخنرانی بود که روحانیون درباره ویژگی‌های شخصیت امام جواد(ع) به ایراد سخن پرداختند و علاقه‌مندان به خاندان عصمت و طهارت در غم شهادت آن امام همام به سوگ نشسته و عشق و ارادات خود را ابراز داشتند.
وی سیاهپوش کردن معابر و سر در مساجد را از دیگر آیین‌های گرامی‌داشت سالروز شهادت امام جواد(ع) در بخش مرکزی بر شمرد.
دیدار مدیرکل تبلیغات اسلامی با نماینده مردم قم در مجلس
حجت‌الاسلام عباس اسکندری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم، با حضور در دفتر احمد امیرآبادی فراهانی با این نماینده مجلس دیدار کرد.
وی در این دیدار مسائل و مشکلات اداره کل تبلیغات اسلامی استان به ویژه ضعف پایه اعتباری این اداره کل را مطرح کرد که امیرآبادی قول داد این مشکلات را پیگیری کند.
بررسی مشکلات مجتمع فرهنگی نور قم با توجه به عدم اختصاص اعتبارات عمرانی و فرهنگی به این مجتمع و درآمدزایی اندک آن یکی دیگر از محورهای دیدار مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با امیرآبادی بود که راهکارهای حل این مشکلات از سوی حجت‌الاسلام اسکندری ارائه شد و نماینده مردم قم قول داد که این مشکلات را پیگیری کند تا وضعیت مجتمع فرهنگی نور سر و سامان یابد.
حجت‌الاسلام اسکندری در این دیدار خواستار حمایت جدی مسؤولان استان از برنامه‌های تبلیغات اسلامی شد.
جلسه ویژه روابط‌عمومی‌ها برای گرامی‌داشت سالگرد سفر رهبر انقلاب به قم
در جلسه ویژه روابط‌ عمومی‌ها برای گرامی‌داشت سالگرد سفر رهبر انقلاب به قم، که حجت‌الاسلام جعفر اسکندری کارشناس روابط عمومی تبلیغات اسلامی قم نیز حضور داشت، محمدجواد آل احمد مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری سفر سال 89 مقام معظم رهبری به قم را منشأ خیر و برکت برای استان دانست و بر همکاری دستگاه‌های استان برای برگزاری باشکوه مراسم سالگرد این سفر تأکید کرد.
در ادامه حجت‌الاسلام اسکندری کارشناس روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم گزارشی از برنامه‌های روابط عمومی این اداره کل برای گرامی‌داشت سالگرد سفر رهبر معظم انقلاب به قم ارائه کرد.
در پایان مقرر شد کلیه ادارات در سربرگ نامه‌های اداری مطالبی با موضوع تبریک سفر مقام معظم رهبری به قم درج کنند و علاوه بر این نسبت به چاپ پوستر، بنر، بروشور و اقلام تبلیغاتی و سایر فعالیت‌های تبلیغاتی و رسانه‌ای اقدام کنند./997/پ203/ن
ارسال نظرات