۲۶ آذر ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۱۵۰۰۷۱

چهل و نهمین شماره ندای طالبیه منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ چهل و نهمین شماره دوهفته‌نامه ندای طالبیه ویژه‎نامه خبری حوزه‌های علمیه استان آذربایجان شرقی منتشر شد.
نداي طالبيه

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، ‎چهل و نهمین شماره دوهفته‌نامه ندای طالبیه، ویژه‌نامه حوزه‌های علمیه آذربایجان شرقی منتشر و در اختیار مراکز حوزوی و دینی این استان قرار گرفت.

 

برگزاری دوره آموزشی فن خطابه طلاب حوزه علمیه خواهران، اعلام آمار دقیق شهدای طلبه و روحانی آذربایجان شرقی، پیش خبر کنگره بزرگداشت شهید آیت الله مدنی، برگزاری یادواره شهدای روحانی اهر، تحصیل 130 طلبه در آذرشهر، گردهمایی روحانیان عقیدتی سیاسی ارتش در منطقه شمال غرب و تأکید بر آزمون های مداوم شفاهی در حوزه علمیه بناب از مهم‌ترین مطالب این نشریه است.

 

دیدار مدیر استانی حوزه علیمه آذربایجان شرقی با طلاب تبریز، آغاز نام نویسی در مرکز تخصصی علامه امینی(رحمةالله‌علیه) تبریز، راه اندازی دفاتر سیر مطالعاتی آثار شهید مطهری در مدارس علمیه استان، آغاز طرح توسعه بقعه امامزاده سیدجمال تبریز و همچنین اخبار دیدارهای آیت‌الله شبستری با اقشار مختلف مردم از دیگر مطالب چهل و نهمین شماره دوهفته‌نامه ندای طالبیه به شمار می‌رود.

 

بنابراین گزارش، «معنای وحدت حوزه و دانشگاه» به قلم آیت الله مصباج یزدی در ستون دیدگاه و «آسان شدن گناه!» در ستون اخلاق در حوزه این شماره به چاپ رسیده است، افزون بر این‌که مطلبی با عنوان زینب کبری(سلام الله علیها)  پیام رسان کربلا در صفحه آخر این نشریه حوزوی منتشر شده است.

 

همچنین یادداشتی با عنوان «وحدت حوزه و دانشگاه؛ چرا و چگونه؟» و «نگاهی به زندگانی شهید آیت الله مفتح» در صفحات پرونده چهل و نهمین شماره ندای طالبیه چاپ شده است.

 

گفتنی است دوهفته‌نامه ندای طالبیه به همت مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه آذربایجان شرقی، دفتر شمال غرب خبرگزاری رسا و بیت آیت الله شبستری در تبریز منتشر می‌شود./935/ن602/ق

ارسال نظرات