۰۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۹:۱۰
کد خبر: ۱۵۳۷۳۰

برده داری نوین در آمریکا

خبرگزاری رسا _ در حالی که سال ها از لغو قانون برده داری در آمریکا می گذرد، روزانه هزاران دختر که سن بعضی از آنان حدود 13 سال است ،در آمریکا به فروش می رسند.
برده داري

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، شبکه بی بی سی در بخش خبری خود گفت: آمریکایی ها صد و پنجاهمین سال تصویب قانون منع برده داری را جشن می گیرند.

 

این در حالی است که علیرغم گذشت سال ها از لغو قانون برده داری در آمریکا ،علاوه بر تمام جنایاتی که آمریکا در دنیا مرتکب می شود،در داخل این کشور  نیز هنوز  برده داری رواج دارد.

 

  ایالت سانفرانسیسکو آمریکا در قرن بیست و یک به عنوان پایتخت برده‌داری زنان شناخته می شود و روزانه هزاران دختر که سن بعضی از آنان حدود  13 سال است، در آمریکا به فروش می رسند.

                                    

بی بی سی در ادامه از قول مدیر انجمن حمایت از حقوق دختران در آمریکا گفت که عده ای در کشورش، به فروش دختران خردسال از طریق اینترنت می پردازند.


با وجود گذشت بیش از 200 سال از زمان لغو رسمی برده داری ، هنوز این شیوه استثمار و بهره کشی از انسان ها به تاریخ نپیوسته و یک واقعیت جاری است و در برخی از نقاط جهان هنوز هم کسانی هستند که قربانی برده داری به شیوه ای متفاوت و البته  وحشیانه تر از گذشته می شوند./9161/خ

ارسال نظرات