۲۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۱۵۶۷۰۳
نایب رییس مجلس وحدت مسلمین پاکستان:

آمریکا ریشه همه شرارت‎ها در جهان است

خبرگزاری رسا - نایب رییس مجلس وحدت مسلمین پاکستان، آمریکا را عامل همه شرارت‎ها در منطقه توصیف کرد.
امين شھيدي


به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد امین شھیدی، نایب رییس مجلس وحدت مسلمین پاکستان در اجلاس مشترک نھادھای مختلف پاکستان که روز گذشته در اسلام آباد پایتخت این کشور برگزار شد، آمریکا را ریشه تمام شرارت‎ھای سراسر جھان خصوصا پاکستان عنوان کرد.


نایب رییس مجلس وحدت مسلمین، آمریکا را عامل همه بحران و جنگ‎های جهان دانست و تصریح کرد: تباهی و نابودی تنها ارمغان حضور آمریکا در کشورهاست و ادعای دوستی با این کشور به معنای تامین منافع آمریکا به شمار می‎آید.


وی از عملکرد ارتش به عنوان عامل تضعیف پاکستان یاد کرد و افزود: احزاب سیاسی و نھادھای مردمی با پشت سر گذاشتن مصالح حزبی و گروھی در حال ریشه کن کردن فعالیت‎ھای تروریستی در کشور هستند.


حجت الاسلام شھیدی با اشارہ به این که شیعیان پاکستان و گروہ‎ھای صلح دوست در لیست ترور گروہ‎ھای تروریستی قرار دارند، بیان داشت: آمریکا پشتوانه و حامی گروہ‎ھای افراطی تروریستی در پاکستان است.


وی از کشته شدن 1400 شیعه از قوم ھزارہ در بلوچستان و 42 تن از پزشکان، حقوقدانان و قاضیان در شھر پیشاور، گفت: اسلحه‎ انبارھای آمریکا با ھدف ایجاد بحران و کشتار ملت‎ھا در اختیار گروه‎ھای تروریستی قرار می‎گیرد./988/ب902/د

ارسال نظرات