۲۸ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۷
کد خبر: ۱۶۲۱۵۹
کمیته روابط خارجی سنای آمریکا تصویب کرد؛

آمریکا در صورت حمله اسرائیل به ایران به رژیم صهیونیستی کمک می‎کند

خبرگزاری رسا _ کمیته روابط خارجی سنای آمریکا در ادامه خصومت‎های خود با ملت ایران قطعنامه‎ای را به تصویب رساند که بر اساس آن آمریکا در صورت حمله احتمالی رژیم صهیونیستی به ایران به این رژیم کمک خواهد کرد.
سناي آمريکا

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روزنامه اسرائیلی جروزالم پست، کمیته روابط خارجی سنای آمریکا قطعنامه‎ای را به تصویب رساند که بر اساس آن در صورت حمله احتمالی رژیم صهیونیستی به جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی کمک خواهد کرد.


طبق قطعنامه 65 سنای آمریکا که نشان‎دهنده ادامه خصومت‎های آمریکا با ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران است آمریکا در صورت حمله اسرائیل به ایران به این رژیم کمک‎های دیپلماتیک، اقتصادی و نظامی ارائه خواهد کرد.    


این قطعنامه که در شصت و پنجمین سالروز تاسیس رژیم جعلی اسرائیل به تصویب رسید باید از سوی سنای آمریکا به تصویب برسد.


کمیته روابط عمومی آمریکا و اسرائیل (آیپک) که یکی از لابی‎های قدرتمند صهیونیست‎ها در آمریکا به شمار می‎رود با صدور بیانیه‎ای خوشحالی خود را از تصویب قطعنامه ضد ایرانی چنین اعلام کرد: کمیته روابط خارجی سنا با این اقدام خود در حقیقت پیام بسیار روشن و فوق‎العاده مهمی مبنی بر همبستگی این نهاد با اسرائیل فرستاده است.


در ادامه بیانیه این لابی صهیونیستی در آمریکا آمده است: آیپک از تمامی اعضای سنا می خواهد که این قطعنامه را با حداکثر آرا به تصویب برسانند.


گفتنی است بنی گانتز رییس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی پیش از این مدعی شده بود که اسرائیل برنامه ها و پیش بینی های خود را دارد و در صورتی که تشخیص بدهد ممکن است به ایران حمله کند.

 

حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب نیز در سخنرانی نوروزی خود در مشهد و در ارتباط با تهدیدات گاه و بی گاه رژیم صهیونیستی گفتند: گاهی سردمداران رژیم صهیونیستی ما را تهدید به حمله نظامی می کنند اما خودشان هم می دانند و اگر نمی دانند بدانند اگر غلطی از آنها سر بزند جمهوری اسلامی، تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهد کرد./990/ب903/د

ارسال نظرات