۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۳:۳۷
کد خبر: ۱۶۲۹۴۷
احمدی نژاد:

عده ای می خواهند با به حاشیه کشاندن دولت نان و نوایی کسب کنند

خبرگزاری رسا ـ رییس جمهور با بیان این که عده ای می خواهند تا با به حاشیه کشاندن دولت از اهداف انقلاب به نان و نوایی برسند اظهار داشت: مهم ترین مأموریت جمهوری اسلامی استقرار عدالت است و این هدف بزرگ بدون تلاش محقق نخواهد شد.
سخنراني دكتر محمود احمدي نژاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، محمود احمدی نژاد، شامگاه دوشنبه در دیدار تعدادی از سران طوایف و عشایر خوزستان، با بیان این که عشایر عرب از بهترین مؤمنان و مدافعان ولاست هستند، اظهار داشت: عشایر از مرزبانان همیشگی میهن اسلامی هستند که تا آخرین نفس از این مرز و بوم دفاع می کنند.

احمدی نژاد عزم و اراده اقوام ایرانی در مسیر پیشرفت و آبادانی را مثالزدنی دانست و افزود: باید با وحدت و همبستگی مشکلات موجود در کشور را حل کرد.

رییس‌جمهور با اشاره به اهمیت قدرت مردم و اعتماد به ملت، گفت: هر دولت، گروه و طایفه‌ای هرچقدر قدرتمند باشد قدرت آن به اندازه‌ ملت تنومند ایران نیست.

احمدی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود مهم ترین هدف برخی را در کشور حاشیه سازی عنوان کرد و افزود: عده ای با ناکار آمد نشان دادن دولت تلاش در بالا کشیدن خود دارند.

رییس جمهور با بیان این که عده ای می خواهند تا با به حاشیه کشاندن دولت از اهداف انقلاب به نان و نوایی برسند، اظهار داشت: مهم مأموریت جمهوری اسلامی  استقرار عدالت است و این هدف بزرگ خود به خود محقق نخواهد شد.

رییس جمهور تبعیض و ظلم را از نشانه های نظام بین الملل دانست و افزود: مأموریت اسلام استقرار عدالت است و این مهم با تلاش های فراوان صورت خواهد گرفت.

وی عدالت خواهی را مهم ترین عامل فشار استکبار علیه جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: غرب تمایلی به پیشرفت کشور ها ندارد و از این رو تلاش در وارد کردن فشار به ملت ها دارد.

احمدی نژاد حل مشکلات موجود در کشور را نیازمند پیگیری آنها دانست و خاطرنشان کرد: بداخلاقی، اعمال نظر شخصی و کج فهمی سبب بروز مشکلاتی از جمله بی جهت رد صلاحیت شدن عده ای شده است.

وی با بیان این که عده ای در کشور به دنبال انحصار طلبی هستند، خاطر نشان کرد: بنده جان ناقابلی دارم که آن را در جهت خدمت تا آخرین نفس به کار خواهم گرفت.

رییس جمهور با تأکید بر به کارگیری جوانان بومی در مشاغل خاطر نشان کرد: اگر در استان پروژه ای افتتتاح می شود اولویت کار باید با جوانان خوزستانی باشد.

وی با بیان این‌که باید ایران را بسازیم و در این راستا تلاش کنیم افزود: دولت، مجلس، قوه قضاییه و نهادهای گوناگون باید نگاه خود را به گونه ای تنظیم کنند که کشور متعلق به ملت است و ملت باید کشور را بسازد و هیچ‌کس حق بیشتری ندارد.

رییس جمهور در پایان از اختصاص دو درصد از سهمیه نفت در جهت اشتغالزایی جوانان استان خبر داد.

گفتنی است قبل از سخنان رییس جمهور تعدادی از سران طوایف و عشایر استان خوزستان به بیان انتقادات و پیشنهادات خود در رابطه با وضعیت استان پرداختند./9464/پ202/ج

ارسال نظرات