۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۱
کد خبر: ۱۶۳۹۸۲

نام نویسی بیش از 1700 نفر در آزمون ورودی حوزه علمیه در خوزستان

خبرگزاری رسا ـ پس از پایان یافتن مهلت نام نویسی در آزمون ورودی حوزه های علمیه، 1706 نفر از جوانان استان خوزستان جهت تحصیل در مدارس علمیه نام نویسی کردند.
آزمون ورودي حوزه هاي علميه

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه علمیه خوزستان، پس از پایان یافتن مهلت نام نویسی در آزمون ورودی حوزه های علمیه، 1706 نفر از جوانان استان خوزستان جهت تحصیل در مدارس علمیه نام نویسی کردند.

بر اساس این گزارش داوطلبان جهت دریافت کارت آزمون می توانند از تاریخ دهم تا دوازدهم اردیبهشت ماه به سایت معاونت آموزش حوزه های علمیه کشور مراجعه کنند.

مکان برگزاری آزمون ورودی حوزه های علمیه در خوزستان محل مصلی مهدیه امام خمینی(ره) واقع در بلوار آیت الله بهبهانی تعیین شده است.

لازم به ذکر است زمان آغاز آزمون ساعت 9 صبح روز جمعه سیزدهم اردیبهست ماه سال جاری اعلام شده است.

بر اساس این گزارش داوطلبان نیم ساعت قبل از برگزاری آزمون با در دست داشتن کارت ورود به جلسه در محل برگزاری آزمون حضور داشته باشند.

گفتنی است در آیین برگزاری این مراسم افزون بر حضور مسؤولان عالی رتبه استان، آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان و حجت الاسلام و المسلمین میر احمدرضا حاجتی مدیر حوزه علمیه خوزستان به سخنرانی خواهند پرداخت./9464/د101/غ

ارسال نظرات