۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۳:۴۸
کد خبر: ۱۶۵۹۴۴
افتخاری:

اتهام به کارهای انجام نشده بیانگر ترس دشمن از ایران است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز اگر می‌بینید قدرت‌های استکبار ما را به اعمال انجام نداده متهم می‌کنند به سبب این است که آن‌ها دوست ندارند که ما برنامه منسجمی در جهت مقابله با آن‌ها داشته باشیم.
لاله افتخاري، نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، خانم لاله افتخاری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در همایش دیپلماسی وحدت و بیداری اسلامی که در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار شد، به آیه «وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِیعاً وَ لاتَفَرَّقُوا» اشاره کرد و بیان داشت: این آیه در جهت وحدت اسلامی و همدلی مسلمانان است و باید در همه حال یادآوری کنند که دوستی و همدلی را خدای متعال به آن‌ها عرضه داشته است.

وی با بیان این‌که وحدت و همدلی زمینه‌های بسیاری را برای ایجاد همگرایی در میان ملت‌ها دارد گفت: وحدت وسیله‌ای برای ایجاد قدرت در برابر دشمن است و پیامبر اکرم(ص) هم در این‌باره می‌فرمایند مسلمانان بر علیه کافران یک دست باشند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تهران خاطرنشان کرد: قرن‌ها است که دشمنان جهت ایجاد تفرقه میان کشورهای مختلف و یا مسلمان برنامه‌ریزی کرده‌اند از این رو می‌بینیم که کشورهایی هم چون سودان را به قسمت‌های مختلف شمالی و جنوبی تقسیم می‌کنند تا نیروها را در سرانگشتی محصور کنند.

وی افزود: امروز اگر می‌بینید قدرت‌های استکبار ما را به اعمال انجام نداده متهم می‌کنند به سبب این است که آن‌ها دوست ندارند ما برنامه منسجمی در جهت مقابله با آن‌ها داشته باشیم.

افتخاری با اشاره به این‌که کشور ما دارای اهل تسنن و فرق و ادیان مختلف است گفت: ما همه با هم هستیم و دفاع از مظلومان عالم و تحقق فرمایشات رهبری و تلاش برای آبادانی کشور در رأس اموری است که ما انجام می‌دهیم.

وی بیان داشت: امروز دشمنان ما می‌خواهند نقش الهام بخشی کشور را در دنیا کاهش دهند ‌از این رو با برگزار کردن برنامه‌ها و شناسایی راهبردها و نشست‌های حول محور زنان می‌توان در جهت تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی گام برداشت./957/پ202/ص

 

ارسال نظرات