۰۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۸
کد خبر: ۱۶۸۵۰۰

تخریب شخصیت نماد بارز بی تقوایی سیاسی است

خبرگزاری رسا ـ معاون تهذیب حوزه علمیه امام صادق(ع) نقده گفت: تخریب شخصیت از سوی نامزدهای انتخاباتی نماد بارز بی تقوایی سیاسی است.
تخریب شخصیت نماد بارز بی تقوایی سیاسی است

حجت الاسلام کاظم ابراهیمی، معاون تهذیب حوزه علمیه امام صادق(ع) نقده در گفت‌ و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه اظهار داشت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، نامزدهای انتخاباتی در دوران تبلیغات باید از تخریب یکدیگر اجتناب کرده و از محسنات و توانایی‌های خود صحبت کنند چراکه به گفته رهبر انقلاب مردم در انتخابات آزاد هستند و نیاز به قیم ندارند و هیچ‌گاه گروه یا فردی نمی‌تواند سلیقه خود را بر مردم تحمیل کند.

 

وی افزود: نامزدها باید در مناظرات انتخاباتی نیز آداب و اخلاق اسلامی را رعایت کرده و از سخنان و اتهامات اثبات‌نشده علیه یکدیگر خودداری کنند.

 

 این مدرس حوزوی در ادامه با بیان این که دشمن در شرایط کنونی در صدد جلوگیری از الگو شدن کشورمان در سطح جهانی است، اظهارکرد: تمامی دشمنان دست به دست هم داده‌اند تا نظام اسلامی را که به عنوان الگو برای سایر نظام‌ها و کشورهای اسلامی است منزوی کرده تا جمهوری اسلامی ایران الگوی ملل آزاده نباشد.

 

به گفته حجت الاسلام ابراهیمی، دشمنان تلاش دارند که نظام اسلامی کشورمان را از بین ببرند به همین خاطر مقام معظم رهبری سال جاری را به نام سال حماسه سیاسی و اقتصادی نامگذاری کرده‌اند اما باید توجه داشت که حماسه به معنای یک حرکت معمولی نیست بلکه حماسه در مقابل هجوم همه جانبه دشمنان گفته می‌شود، دشمنی که همه جانبه حمله می کند تا این نظام را ریشه‌کن کند.

معاون تهذیب حوزه علمیه امام صادق(ع) نقده  با بیان این که در مقابل هجمه‌های دشمنان نوعی از خودگذشتگی و جهاد نیاز است، تصریح کرد: ملت ایران اسلامی همانطور که در طول 34سال گذشته در تمامی انتخابات مشارکت حداکثری داشته اند در 24خرداد ماه امسال نیز حماسه آفرینی می کنند تا نقشه دشمنان نقش بر آب شود.

وی در پایان تاکید کرد: جدای آنکه ملت به چه کسی رأی می دهد نقش حضور حداکثری در انتخابات ملاک است تا بار دیگر وفاداری خود را به نظام و ارزش ها و آرمان‌ها نشان دهیم./936/ت303/ب

ارسال نظرات