۰۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۴
کد خبر: ۱۶۹۱۷۱

گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی در جمهوری مالی برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مراسم گرامیداشت بیست‌و‌چهارمین سالگرد رحلت ملکوتی امام خمینی(ره)، دوشنبه هفته آینده در باماکو، پایتخت جمهوری مالی برگزار می‌شود.
امام خميني

 

به گزارش خبرگزاری رسا، مراسمی ویژه به مناسبت گرامیداشت رحلت امام خمینی(ره)، سیزدهم خردادماه به همت انجمن اهل‌البیت(ع) باماکو وابسته به انجمن دانشجویان شیعه کشور مالی برگزار می شود.

 

این انجمن با انتشار فراخوانی عمومی، از همه شهروندان مسلمان به‌ویژه پیروان مکتب اهل بیت(ع) و دوستداران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دعوت کرده است تا در این مراسم حضور پیدا کنند و با بهره‌گیری از سخنرانی اندیشمندان و علمای شیعه، شخصیت معنوی و سیاسی بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) را بهتر بشناسند.

 

همچنین انجمن اهل‌البیت(ع) باماکو در این فراخوان به رویداد مهم فتح خیبر در 24 رجب نیز اشاره و تصریح کرده است: در مراسمی که سیزدهم خردادماه برگزار خواهد شد، علاوه بر گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره)، نشستی درباره سالروز فتح خیبر از سوی امام علی(ع) برپا می‌شود و علما درباره رشادت‌های امام اول شیعیان سخنانی ایراد می‌کنند.

 

احمد دیالو، مدیرکل این انجمن در پایان فراخوان از همه علاقه‌مندان دعوت کرده است که سیزدهم خردادماه، ساعت 10 صبح در سالن حضرت زهرا(س) حضور یابند./982/ب101/د

ارسال نظرات