۲۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۷
کد خبر: ۱۷۱۰۹۶
حجت الاسلام ادیب یزدی:

انتخابات عرصه عقلانیت و اراده ملی است

خبرگزاری رسا ـ مشاور رییس سازمان صدا و سیما گفت: انتخابات عرصه بروز وحدت، عقلانیت، بلوغ سیاسی ملت و عزم ملی است.
حجت الاسلام مرتضي اديب يزدي، رييس مجتمع  فرهنگي بلال صدا و سيما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام مرتضی ادیب یزدی، مشاور رییس سازمان صدا و سیما امروز در نشست روشنگری و بصیرتی پایگاه شهید باکری حوزه امام سجاد(ع) ناحیه غدیر تبریز با بیان این که خرداد همواره از سال 42 ماه تعیین سرنوشت بوده است، گفت: در تاریخ معاصر کشور همواره اتفاقات مهمی در خرداد ماه رقم خورده است.


وی با بیان این‌که یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در 24 خرداد اهمیتی مضاعف در سرنوشت و آینده نظام اسلامی در عرصه های داخلی و بین المللی خواهد داشت، اظهار داشت: حضور در انتخابات 24 خرداد هم عمل به وصایای امام خمینی(ره) و هم لبیک به رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب و تجدید میثاق با شهدا است.


حجت الاسلام ادیب یزدی انتخابات را عرصه بروز وحدت، عقلانیت، بلوغ سیاسی ملت و عزم ملی دانست و خاطرنشان کرد: هر رأی در این انتخابات، در تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در مقابل شکست و یأس دشمن تاثیرگذار است، بنابراین حضور در انتخابات هم تکلیف شرعی و هم وظیفه ملی است.


وی تصریح کرد: طبق رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی و دیگر مراجع عظام تقلید شرکت در انتخابات تکلیف شرعی است، اگر در تعیین سرنوشت کشور وظیفه شناسی نکنیم، به یقین در مقابل یک قدم عقب نشینی ما دشمن چندین قدم پیشروی خواهد کرد.


این استاد اخلاق حوزه با تأکید بر توجه نامزدهای انتخاباتی و هواداران ایشان نسبت به اخلاق و تقوای انتخاباتی خاطرنشان کرد: افرادی که سلامت انتخابات را زیر سؤال می برند، باید خوب بیندیشند به چه کسانی خدمت می کنند و مأموریت آنها برای کدام جریان است، متأسفانه گاه برخی اظهارنظرها دقیقا در راستای پازل دشمن قرار دارد.


حجت الاسلام ادیب یزدی با بیان این‌که فشارهای سیاسی و اقتصادی ماه‌های اخیر بر مردم ایران، با هدف حضور کمرنگ مردم در انتخابات بوده است، تصریح کرد: همان گونه که مردم ولایت مدار ایران اسلامی با میلیونی در راهپیمایی 22 بهمن ضربه محکمی بر پیکره نظام سلطه وارد کردند، در انتخابات 24 خرداد نیز، حضوری پر شور خواهند داشت.


وی با اشاره به شرایط حساس سیاسی حاکم در کشورهای منطقه تصریح کرد: حضور حداکثری ملت ایران در انتخابات تجلی حماسه سیاسی و پاسخی منطقی و دموکراتیک به تحریم های غربی خواهد بود، البته مسؤولان نظام نیز باید قدرشناس این حضور بوده و در زمینه تحقق حماسه اقتصادی بکوشند./935/پ202/س

ارسال نظرات