۲۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۵
کد خبر: ۱۷۲۴۱۶
رییس جمعیت علمای صور لبنان:

نصرالله بیش از هر فرد دیگری به وحدت لبنان پایبند است

خبرگزاری رسا ـ رییس جمعیت علمای صور لبنان با تمجید از اظهارات اخیر سید حسن نصرالله تصریح کرد: دبیرکل حزب الله لبنان از هر فرد دیگری به وحدت لبنان پایبند است.
حجت الاسلام شيخ علي ياسين رييس جمعيت علماي صور لبنان
 
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ علی یاسین رییس جمعیت علمای صور لبنان امروز در کنفرانس خبری که در بیروت برگزار شد ترور چهار تن از شهروندان شیعی لبنان به دست تروریست‌ها در منطقه البقاع این کشور را به شدت محکوم کرد.
 
وی از دستگاه‌های امنیتی و ارتش این کشور خواست که عاملان این جنایت را فورا دستگیر کرده و آنان را به سزای اعمالشان برساند.
 
این عالم لبنانی با تاکید بر لزوم وحدت و یکپارچگی مردم در قبال این جنایت‌ها، گفت: هدف از این جنایت‌ها ایجاد درگیری‌های طایفه‌ای و مذهبی است.
 
حجت الاسلام علی یاسین با تمجید از سخنان اخیر سید حسن نصرالله در روز جانباز، گفت: اظهارات نصرالله نشان داد که وی از هر فرد دیگری به وحدت و یکپارچگی لبنان پایبند است.
 
وی افزود: دبیرکل حزب الله لبنان با وجود همه هجمه‌ها بار دیگر دست دوستی خود را به سمت همه گروه‌ها و احزاب لبنانی دراز کرد.
 
رییس جمعیت علمای صور لبنان در پایان با اشاره به انتخاب حسن روحانی به عنوان رییس جمهور منتخب ایران بیان داشت: امید است که جمهوری اسلامی ایران در سایه این انتخاب به پیشرفت‌های روز افزون خود ادامه دهد./983/ب903/
ارسال نظرات