۱۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۱۷۹۴۱۷
امام جمعه قطیف عربستان:

ایران به دلیل حمایت از فلسطین مورد هجمه قرار گرفته است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه قطیف عربستان با ستودن موضع‎گیری جمهوری اسلامی ایران و مقاومت اسلامی لبنان در قبال موضوع فلسطین تأکید کرد: تنها راه بازیابی جایگاه اصلی قدس در بین مسلمانان حمایت و تاکید بر محوریت آن است.
حجت الاسلام  حسن صفار

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسن صفار، امام جمعه قطیف عربستان در مسجد امام رضا (ع) این شهر با اشاره بر اینکه  فلسطین نه تنها مهمترین مسأله جهان عرب و اسلام بلکه همه جهانیان و آزادگان جهان است، اظهار داشت: مسأله فلسطین و قدس باید بعد اسلامی خود را بازیابد.

 

وی افزود: مسلمانان جهان نسبت به آزادی قدس و ملت مستضعف فلسطین که در سالیان گذشته رنجها و دردهای بسیاری را متحمل شده اند، مسؤولند.

 

این عالم شیعی با بیان  اینکه هیچ راهی جز جهاد و مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی وجود ندارد، تأکید کرد: تنها راه رهایی فلسطین و بازیابی جایگاه اصلی قدس در بین مسلمانان، حمایت و تاکید بر محوریت آن است

 

وی درخصوص مذاکرات صلح میان رژیم صهیونیستی و فلسطینیان، گفت: صهیونیستها لغت صلح را نمیفهمند و فقط با زبان زور آشنایی دارند بنابراین باید با آنها با زور رفتار کرد.

 

حجت الاسلام صفار باتأکید بر اینکه مذاکرات رژیم صهیونیستی در عصر کنونی  تحت اشراف آمریکا صورت می‎گیرد، تصریح کرد : انتخاب زمان مذاکره از سوی آمریکاییها و رژیم صهیونیستی با هدف گرفتن امتیازات بیشتر از فلسطینیها به منظور تحمیل برنامه‎ها صورت می گیرد.

 

وی با ستودن موضعگیری جمهوری اسلامی ایران و مقاومت اسلامی لبنان در قبال موضوع فلسطین، گفت: این مواضعگیری سبب شده که حملههای رسانهای گستردهای بر ضد این کشورها به راه بیفتد./ 9456/ب902/د

ارسال نظرات