۲۴ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۵
کد خبر: ۱۸۴۲۸۷

اجلاس جهانی اقتصاد اسلامی در دوبی برگزار می‎شود

خبرگزاری رسا ـ اجلاس جهانی اقتصاد اسلامی با حضور گسترده شرکت‎های فعال در تجارت اسلامی و صنعت غذاهای حلال از سوی اتاق بازرگانی دوبی در امارات متحده عربی برگزار می‎شود.
پوستر اجلاس جهاني اقتصاد اسلامي در دوبي
 
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه خبری "ameinfo"، اجلاس جهانی اقتصاد اسلامی در روزهای 25 و 26 نوامبر سال 2013 میلادی در دوبی برگزار می شود.
 
راسل هاورث، کارشناس غربی مسائل اقتصادی در این ارتباط گفت: اقتصاد اسلامی در حال حاضر به عنوان یک اقتصاد نوظهور در دنیا پذیرفته شده و این توانایی را دارد که در دهه آینده رشد اقتصادی دنیا را شدت بخشد.
 
وی افزود: اقتصاد اسلامی موفق شده است که بخش های مختلف صنعتی، مناطق مختلف جغرافیایی و محدودیت های فرهنگی متنوع را کنار یکدیگر جمع کند.
 
کنفرانس اقتصاد اسلامی با شرکت نمایندگانی از 57 کشور اسلامی سراسر دنیا برگزار می شود.
 
بررسی راهکارهای توسعه تجارت اسلامی و صنعت غذاهای حلال در کشورهای غیرمسلمان و افزایش سهم این گونه تجارت در اقتصاد جهانی از جمله برنامه های کنفرانس اقتصاد اسلامی اعلام شده است.
 
شرکت کنندگان در اجلاس جهانی اقتصاد اسلامی در دوبی به مقامات کلیدی کشورهای مختلف، سیاستگذاران و نمایندگان شرکت های مختلف فعال در عرصه اقتصاد اسلامی دسترسی داشته و امکان عقد قراردادهای مستقیم و ایجاد ارتباطات کاری موثر در طول کنفرانس برای آنان فراهم است./990/ب903/د
ارسال نظرات