۳۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۶
کد خبر: ۱۸۴۹۴۱

معرفی عوامل پشت‎ پرده اسلام‎هراسی در آمریکا

خبرگزاری رسا ـ بخش نظارت و مبارزه با اسلام‎هراسی در شورای روابط آمریکایی - اسلامی که در واشنگتن مستقر است با انتشار گزارشی، عوامل پشت پرده اسلام‎هراسی در آمریکا را معرفی کرد.
گزارش مسلمانان از عوامل پشت پرده اسلام هراسي در آمريکا
 
به گزارش خبرگزاری رسا، شورای روابط آمریکایی - اسلامی با انتشار گزارشی از شبکه سازمان یافته عوامل پشت پرده اسلام هراسی در این کشور خبر داد.
 
این سازمان در گزارش خود فاش کرد که گروه های ضد اسلامی آمریکا بین سال های 2008 و 2011 میلادی بیش از 119 میلیون دلار کمک مالی دریافت کرده اند.
 
گزارش "قانونی کردن ترس: اسلام هراسی و تاثیر آن در ایالات متحده" از 37 شرکت آمریکایی نام می برد که "در کانون اصلی گسترش اسلام هراسی در آمریکا" در بین سال های 2011 و 2012 میلادی قرار داشته و هسته داخلی شبکه آمریکایی اسلام هراسی را ایجاد کرده اند.    
 
علاوه بر این، نام 32 شرکت دیگر نیز که هدف اولیه و ظاهری آنها تبلیغات سوء علیه مسلمانان به نظر نمی رسد اما فعالیت های آنان نشان دهنده یا حمایت کننده اسلام ستیزی است و هسته خارجی شبکه اسلام هراسی را تشکیل می دهند نیز در این گزارش ذکر شده است.
 
کوری سیلور، مدیر بخش نظارت و مبارزه با اسلام هراسی در شورای روابط آمریکایی اسلامی که در واشنگتن مستقر است در یک کنفرانس خبری و در ارتباط با این گزارش گفت: این گزارش فعالیت گروه هایی را که سعی در ترویج اسلام هراسی در جامعه ما دارند آشکار می کند.
 
این دومین گزارش شورای روابط آمریکایی اسلامی در مورد پدیده اسلام هراسی در ایالات متحده محسوب می شود./990/ب902/د
ارسال نظرات