۱۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۳
کد خبر: ۱۸۶۳۳۶

شصت و دومین شماره ندای طالبیه منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ شصت و دومین شماره دوهفته‌نامه ندای طالبیه ویژه‎نامه خبری حوزه‌های علمیه استان آذربایجان شرقی منتشر شد.
نداي طالبيه


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز،‎ شصت و دومین شماره دوهفته‌نامه ندای طالبیه، ویژه‌نامه حوزه‌های علمیه آذربایجان شرقی در چهارمین سال انتشار در اختیار مراکز حوزوی و دینی این استان قرار گرفت.


هدف‌گذاری پذیرش بیش از 7 هزار طلبه در آذربایجان‌شرقی، بهره برداری از ساختمان مدرسه علمیه الزهرا (سلام الله علیها) تبریز، اخداث حوزه علمیه ثامن الحجج(علیه السلام) تبریز، افزایش تعداد طلاب مدارس علمیه آذرشهر، گزارشی از فعالیت های حوزه علمیه صادقیه و تأکید امام جمعه اهر بر تقویت و توسعه حوزه علمیه امام صادق علیه السلام از مهم‌ترین مطالب این نشریه است.


گزارشی از آغاز سال تحصیلی مدرسه علمیه فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) مرند، رونمایی از کتاب میهمانان ملکوت در تبریز، جوانترین و مسن‌ترین زایر حج امسال از کدام شهر هستند؟، انتشار کتاب «قرآن کلام حق»، پیش خبر جشنواره قرآنی «انسان»، برگزاری آزمون مبلغات حوزوی و سنتی در استان و همچنین اخبار دیدارهای مردم و مسؤولان با آیت‌الله شبستری از دیگر مطالب شصت و دومین شماره دوهفته‌نامه ندای طالبیه به شمار می‌رود.


بنابر این گزارش، مطلبی با عنوان «چرا حماسه اقتصادی؟» به قلم میکائیل صفایی در ستون دیدگاه و یادداشتی کوتاه با عنوان «رازهای استجابت دعا» به نقل از توصیه های حضرت آیت الله حاج‌آقا مجتبی تهرانی رحمةالله علیه در ستون اخلاق این شماره به چاپ رسیده است.


همچنین گزارشی از آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه تبریز در صفحه 8 و یادداشتی با عنوان «اگر نرمش دولت یازدهم قهرمانانه و آگاهانه نباشد» در صفحات پرونده شصت و دومین شماره ندای طالبیه چاپ شده است.


گفتنی است، دوهفته‌نامه ندای طالبیه به همت مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه آذربایجان شرقی، دفتر شمال غرب خبرگزاری رسا و بیت آیت الله شبستری در تبریز منتشر می‌شود./935/ن601/ق

ارسال نظرات