۱۸ مهر ۱۳۹۲ - ۰۰:۲۳
کد خبر: ۱۸۶۷۸۷
حجت‌الاسلام سقای بی ریا:

مشکلات کشور با دیدن کدخدا حل نمی‌شود

خبرگزاری رسا ـ رییس مجمع طلاب و نمایندگان حوزه علمیه قم توکل به خدا را راهی برای رسیدن به موفقیت ذکر کرد و گفت: این‌که خیال کنیم با دیدن کدخدا مشکلات ما حل می‌شود منطق درست و قرآنی نیست.
حجت الاسلام ناصر سقاي بي ريا
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام ناصر سقای بی ریا رییس مجمع طلاب و نمایندگان حوزه علمیه قم چهارشنبه شب در جلسه مجمع عمومی نمایندگان که در سالن جلسات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، گفت: امروز در کنار فسادهای دنیا وضعیت ایران با عطر عبادت‌های مردم متفاوت از دیگر کشورها است.
وی وظیفه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه را سنگین ارزیابی کرد و ابراز داشت: همانگونه که رهبری و مراجع تقلید تأکید کردند مجمع باید به وضعیت تهذیب و معنویت طلاب اهتمام داشته باشد.
حجت‌الاسلام سقای بی ریا ادامه داد: خوشبختانه رهنمودهای رهبری و مراجع تقلید از سوی مجمع انجام می‌شود و نمایندگان طلاب با ترتیب جلسات ماهانه زمینه را برای اهتمام طلاب به تهذیب و اخلاق فراهم می‌کنند.
رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با بیان این‌که خداوند به متقین وعده روزی داده است، ابراز کرد: امیدواریم با رعایت تقوا امور فردی و اجتماعی خود را به خوبی انجام دهیم.
وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر توجه به ظرفیت‌های داخلی، تصریح کرد:‌ این‌که خیال کنیم با دیدن کدخدا مشکلات ما حل می‌شود منطق درست و قرآنی نیست.
حجت‌الاسلام سقای بی ریا ادامه داد: کسی که به خدا توکل کند خداوند امور او را کفایت می‌کند و خدا می‌داند چگونه کار او را انجام دهد و مشکلاتش را حل کند.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد، خداوند به نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه حسن عاقبت در راه خدمت به طلاب عنایت کند./927/پ202/ج
ارسال نظرات