۱۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۷
کد خبر: ۱۹۴۲۲۸

ورود 9 هزار شهرک نشین صهیونیست به مسجد الاقصی طی یک سال گذشته

خبرگزاری رسا ـ یک مرکز حقوقی فلسطینی فاش ساخت که بیش از 9 هزار شهرک نشین صهیونیست در سال گذشته وارد مسجد مبارک الاقصی شدند.
شهرک نشين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، مرکز داده های وادی حلوه در شهرک سلوان با انتشار گزارشی تاکید کرد: گروهک ها و دولت صهیونیستی در سال گذشته به تعرضات خود به مسجد مبارک الاقصی شدت بخشیدند؛ به نحوی که مقامات دولت عبری و کنست بارها در نشست های خود خواستار تقسیم مسجد مبارک الاقصی شدند، همانگونه که این اقدم در حرم حضرت ابراهیم (ع) صورت گرفت.

 

در بخش دیگر این گزارش می خوانیم: در سال گذشته بیش از 9 هزار شهرک نشین یهودی تندور وارد مسجد الاقصی شدند که در میان آنان تعدادی وزیر و نماینده کنست و مسئول صهیونیستی و 2342 تن از عناصر سرویس های اطلاعاتی و ارتش و پلیس عبری به چشم می خورد.

 

مرکز مذکور تاکید کرد: بیشترین ورود صهیونیست ها به مسجد الاقصی در ماه سپتامبر و در جریان عید آمرزش یهودی صورت گرفت؛ به نحوی که در ماه مذکور 1133 یهودی تندرو وارد مسجد الاقصی شدند و پس از آن ماه می می باشد که 1007 صهیونیست تندرو وارد این مکان مقدس شدند، این اقدام در جریان سالروز اشغال فلسطین انجام پذیرفت.

مسئولان رژیم صهیونیستی در سال گذشته بیش از 350 شهروند فلسطینی را از مسجد الاقصی تبعید کردند که سرشناس ترین آنها شیخ ناجح بکیرات است./982/ب103/د

ارسال نظرات