۱۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۱۹۷۲۷۳

سی و ششمین شماره نشریه شیعیان جمهوری مالی منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ علل پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال 1357، در سی و ششمین شماره نشریه «سکینه ـ عاشورا» متعلق به شیعیان جمهوری مالی، مورد بررسی قرار گرفت.
مجله

 

به گزارش خبرگزاری رسا، نشریه «سکینه ـ عاشورا» متعلق به شیعیان جمهوری مالی، شماره سی و ششم خود را که در دوازده صفحه رنگی و به زبان فرانسه و عربی منتشر شده است، به ایران اختصاص داده و در مقاله‌ای با عنوان «انقلاب اسلامی ایران؛ دژ تسخیرناپذیر اسلام» به بررسی دلایل پیروزی انقلاب اسلامی پرداخته است.

 

دومین مقاله این شماره از نشریه به میلاد باسعادت امام حسن عسکری(ع) اختصاص دارد و نویسنده، بخش‌هایی از زندگی پربرکت امام یازدهم را برای خوانندگان فرانسه‌زبان شرح داده است.


انتشار اخبار مربوط به جهان اسلام از جمله خطر تکفیری‌ها برای مسلمانان، حجاب اسلامی در فیلیپین، انتخاب دبیرکل حزب‌الله به عنوان شخصیت سال 2013 لبنان، مقاله‌ای درباره خانواده اسلامی در قرآن از دیگر بخش‌های سی و ششمین شماره نشریه شیعیان جمهوری مالی به شمار می‌رود.


مقاله‌ای درباره روز جهانی حجاب، تصاویری از مراسم جشن ولادت باسعادت پیامبر اسلام(ص) در باماکو و دیگر شهرهای مالی، مقالاتی به زبان عربی درباره انقلاب اسلامی ایران و دستاوردهای آن برای مسلمانان جهان نیز در این شماره «سکینه ـ عاشورا» منتشر شده است.


«سکینه ـ عاشورا»، تنها نشریه شیعی در کشور مالی است که با حمایت دانشجویان پیرو مکتب اهل بیت(ع) به دو زبان فرانسه و عربی چاپ و منتشر می‌شود. /982/ب102/د

منبع: ایکنا

ارسال نظرات