۱۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۷:۱۹
کد خبر: ۲۰۰۸۴۶
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

فرهنگ می تواند عرصه تحریم اقتصادی دشمن را بشکند

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام گفت: فرهنگ می تواند مقاومت را در درون جامعه آن چنان نهادینه کند که نه تنها اقتصاد بلکه هیچ چیز دیگری نتواند به آن آسیب وارد کند.
حجت الاسلام والمسلمين نکونام
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، شامگاه سه شنبه، در دیدار با کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی این استان، با بیان این که اقتصاد، عرصه جولانگاه دشمن است گفت: امروز دشمنان جمهوری اسلامی بیش از آن که به فرهنگ دل بسته باشند، به اقتصاد دل بسته اند و امیدوارند که با تمام وجود بتوانند از طریق اقتصادی مردم را تسلیم کنند و به دولت مردان فشار بیاورند.
 
امام جمعه شهرکرد افزود: اقتصاد عرصه نخست جهاد است و ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب در هیمن راستا است.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام گفت: فرهنگ زیربنا است، چراکه فرهنگ، انسان هایی را می سازد که مدت های مدیدی در شعب ابی طالب با یک حبه خرما مقاومت می‌کنند.
 
رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری افزود: فرهنگ می تواند مقاومت را در درون جامعه و ملت آن چنان نهادینه کند که نه تنها اقتصاد بلکه هیچ چیز دیگری نتواند به آن آسیب وارد کند.
 
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان این که فرهنگ جز ایمان و دین چیز دیگری نیست، گفت: فرهنگ همان کاری است که باید محکم و مقاوم همیشه انجام دهیم.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام با بیان این که اشکال ما این است که از کارهای اصلی مان دور شده ایم، تصریح کرد: وقتی از وظیفه خود دور می شویم، رهبر معظم انقلاب ناچار می‌شود یک سال را به نام اقتصاد و فرهنگ نامگذاری کنند تا یک پویایی جدید و انگیزه ای تازه و یک حرکت جهادی و یک مدیریت تمام عیار جهادگونه در ما به وجود آورد و ما را فعال کند.
 
وی افزود: آن چه که مهم است در این سال باید انگیزه ما قوی و شوقمان به حرکت زیاد شود و امسال واقعا غیر از سال های گذشته باشد.
 
امام جمعه شهرکرد ادامه داد: باید با برنامه ریزی در استان برای تحقق شعار سال به ندای رهبری لبیک بگوییم.
 
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان این که این همه ضایعات در عرصه فرهنگ ناشی از کم کاری ماست، گفت: همه نهادهای فرهنگی از شورای عالی انقلاب فرهنگی گرفته تا سازمان تبلیغات اسلامی، دفتر تبلیغات اسلامی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت علوم، آموزش و پرورش و حوزه های علمیه، همه در امر فرهنگ مقصریم و باید کاری کنیم که ضایعات فرهنگی را جبران کنیم.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام تصریح کرد: باید انگیزه ها را در این سال تقویت کنیم تا پایان سال لبخندی بر روی لبان امام زمان(عج) بنشانیم و با این لبخند، قلب امام زمان(عج)را خوشحال و رضایت پروردگار را کسب کنیم.
 
در پایان این دیدار نیز حجت‌الاسلام رحمت الله اروجی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان با اشاره به ناگذاری این سال به نام «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» آمادگی مجموعه سازمان تبلیغات اسلامی را برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در عرصه فرهنگ دینی اعلام کرد./9457/پ202/ع
ارسال نظرات