۰۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۸
کد خبر: ۲۰۷۳۱۳

اثری شایسته تقدیر از بوستان کتاب در هجدهمین جشنواره کتاب سال استان کرمان

خبرگزاری رسا ـ در هجدهمین جشنواره کتاب سال کرمان که در اردیبهشت 93 برگزار شد، کتاب "اربعین شیخ بهایی" از آثار بوستان کتاب، شایسته تقدیر شناخته شد و بدین ترتیب کتب برگزیده و شایسته تقدیر بوستان کتاب به 350 عنوان رسید.
بوستان کتاب

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، رئیس موسسه بوستان کتاب ضمن اعلام این خبر گفت: « در هجدهمین جشنواره کتاب سال استان کرمان که در ماه گذشته، در استان کرمان برگزار گردید، از میان آثار ارسالی به دبیرخانه این جشنواره، یکی از آثار بوستان کتاب شایسته تقدیر شناخته شد و بدین ترتیب، تعداد آثار برگزیده و شایسته تقدیر بوستان کتاب به 350 عنوان رسید. »


حجت الاسلام اسماعیل اسماعیلی درباره این اثر شایسته تقدیر گفت: « کار ترجمه و بازآفرینی این کتاب توسط مولف گرانقدر، سیدمحمدرضا غیاثی کرمانی انجام شده است. این اثر گرانسنگ حاوی شرح و توضیح چهل حدیث در موضوعات مختلف دینی است که به انتخاب و سلیقه آن عالم بزرگوار به زبان عربی نگاشته شده است.»


وی در ادامه افزود: « این کتاب که در سال 91 به زیور طبع آراسته شده، ترجمه سلیس آن کتاب همراه با پاورقی و مقدمه می باشد؛ با این ویژگی که عنوان های روشنی برای فهم خواننده دارد. و نیز از آنجا که مخاطب این کتاب، غیر حوزویان هم هستند، مطالب غیر ضروری و کاملا تخصصی تا حدی که ضرر به اصل مطلب نزند، حذف شده است.»


این جشنواره به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان برگزار شد و به نویسنده آن لوح تقدیر اهدا شد./916/د102/ق

ارسال نظرات