۱۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۲
کد خبر: ۲۰۸۵۴۷
سید عمار حکیم:

امام خامنه‎ای جانشین خلف امام خمینی است

خبرگزاری رسا ـ رییس مجلس اعلای اسلامی عراق از رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان جانشین خلف امام راحل(ره) یاد کرد.
سيد عمار حکيم

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید عمار حکیم رییس مجلس اعلای اسلامی عراق در نشست هفتگی فرهنگی این مجلس که ساعتی پیش در بغداد برگزار شد با اشاره به فرارسیدن بیست و پنجمین سالروز ارتحال امام خمینی(ره) گفت: امام راحل شخصیتی استثنایی بود که از دیدگاه اصیل اسلامی قیام کرد تا نقش دین را در جامعه و امت نشان دهد. ایشان مسیر تغییر به سوی وضع مطلوب را برگزید و با وجود اینکه هیچ سلاحی جز ایمان به خدا نداشت به جنگ سخت با نظام شاهنشاهی پرداخت.

 

وی افزود: شیوه فعالیت امام خمینی و شخصیت رهبری ایشان منحصر به فرد بوده و در اوج تواضع قرار داشت. امام دارای دیدگاه واضحی در قبال مسائل مختلف بود و به همین دلیل بر افعال خود تسلط داشت.

 

حکیم از توازن میان اراده و سیاست امام یاد کرد و اظهار داشت: شخصیت امام راحل یابد الگوی عملی برای زندگی ما باشد و تلاش کنیم تا همانند ایشان بوده و از اراده فولادی که داشتند، بهره گیریم.

 

رییس مجلس اعلای اسلامی عراق از رهبر معظم انقلاب به عنوان بهترین جانشین برای امام راحل یاد کرد و ادامه داد: امام خامنه ای بهترین جانشین برای امام خمینی است که پرچم را پس از امام بدست گرفته و جمهوری اسلامی ایران را به سوی پیشرفت، نوآوری و شکوفایی سوق می دهد.

 

وی تصریح کرد: امام خامنه ای همانند امام خمینی به مساله فلسطین توجه ویژه داشته و عشق به عراقی ها و فهم دقیق نسبت به اوضاع این کشور را از امام راحل به یادگار گرفت./980/ب902/د

ارسال نظرات