۲۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۰
کد خبر: ۲۱۲۹۶۳

یکی از علمای عراق نسبت به بروز فاجعه انسانی در غزه هشدار داد

خبرگزاری رسا ـ نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در عراق نسبت به بروز فاجعه انسانی در غزه هشدار داد و بر لزوم بازگشت مجدد بیداری اسلامی و سرنگونی حاکمان مورد حمایت استکبار جهانی تأکید کرد.
آيت الله محمد مهدي آصفي

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در عراق، آیت الله شیخ محمد مهدی آصفی، نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در عراق در پیامی حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه را به شدت محکوم کرد و افزود: در پی حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی روزهای گذشته در غزه، فاجعه انسانی در این شهر رخ داده است، این در حالی است که این حمله جنایتکارانه تاکنون متوقف نشده است.

 

در این پیام آمده است: در حالی که جهان اسلام از این جنایت به شدت خشمگین است، حاکمان عرب تنها با هدف کاهش غضب ملت ها اقدام به محکومیت این جنایت و درخواست برای دخالت شورای امنیت کرده اند. آنان به خوبی می دانند که شورای امنیت هیچ کاری نمی تواند انجام دهد.

 

آیت الله آصفی از عدم پذیرش مجروحان از سوی مصر به شدت انتقاد کرد و ادامه داد: مصیبت مسلمانان در وجود چنین حاکمانی است و راه نجات از این مصیبت نیز وزیدن رحمت الهی، بازگشت بیداری اسلامی و سرنگونی نظام هایی به شمار می آید که از سوی استکبار جهانی در جوامع ما گماشته شده و بدینوسیله بر قدرت و ثروت و رسانه ها تسلط یافته اند.

 

این عالم عراقی تصریح کرد: مسلمانان با پروژه های استکباری و صهیونیستی نظیر جریان های مسلح در سوریه و عراق جهت تخریب جهان اسلام، سرقت ثروت و خیرهای کشورهای اسلامی، حمله رژیم صهیونیستی و کشتار فلسطینیان، مخدوش ساختن چهره اسلام، ناکام ساختن جنبش های انقلابی اسلامی جهان و گسترش فتنه مذهبی روبرو هستند.

 

وی قیام همگانی مسلمانان در برابر استکبار جهانی را خواستار شد و اظهار داشت: آمریکا هیچ گاه برای اعراب و مسلمانان دوست نخواهد شد و به حمایت اسرائیل اسرائیل پایان نمی دهد، در این صورت نمی توان منتظر توقف جنایت این رژیم علیه جهان اسلام بود.

 

نماینده رهبر معظم انقلاب در عراق تأکید کرد: تا زمانی که این حاکمان فاسد به حکومت در کشورهای اسلامی بپردازند، مصائب مسلمانان ادامه خواهد یافت، بنابراین باید با هوشیاری و مواضع قاطعانه به یک نهضت اسلامی دست زد تا وضع کنونی تغییر یابد./980/ب902/د

ارسال نظرات