۱۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۲
کد خبر: ۲۱۵۱۱۸
رییس شورای اجرایی حزب‌الله:

ارتش اسرائیل کاملا بی‌عقل و پوچ است

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان، ارتش رژیم صهیونیستی را ارتشی بی‌عقل و بی‌اراده خواند و تاکید کرد این ارتش گرچه از نظر ظاهری غول‌پیکر است ولی از درون پوچ و تهی است.
سيد هاشم صفي الدين رييس شوراي اجرايي حزب الله لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید هاشم صفی الدین رییس شورای اجرایی حزب الله در گرامیداشت شهید «حمزه علی یاسین» با بیان اینکه تحولات سوریه با اراده خارجی و در راستای نابودی این کشور صورت گرفت، از حضور برخی محافل بین‌المللی و سرویس‌های اطلاعاتی عربی و منطقه‌ای در پشت پرده تحولات سوریه سخن گفت و افزود: خطر تکفیری‌ها امروزه نه تنها سوریه و عراق، بلکه همه منطقه را تهدید می‌کند.

 

وی با اشاره به تحولات منطقه تاکید کرد: خون، مقاومت،‌ اصالت و پایداری ما و همچنین در پیش گرفتن رویکرد مقاومت از ما، دستاوردها و پیروزی‌ها، قضایا، ‌مناطق و مقدساتمان محافظت و پاسداری می‌کند. ملت‌های منطقه به ویژه در لبنان و فلسطین هیچ ارزشی جز با مقاومت ندارند. این روزها روزهای مقاومت است. این همان موضوعی است که از همان ابتدا تاکید کردیم که امروزه عصر چنگ زدن به مقاومت است.. امروزه اگر مردم غزه مقاومت نداشتند، نمی‌توانستند کاری را از پیش ببرند.

 

سید صفی الدین افزود: در جنگ 33 روزه کاملا تحت محاصره و زیر آتش بودیم و جز جمهوری اسلامی ایران، سوریه و مقاومت شریف لبنان و منطقه هیچ یاری‌گری نداشتیم. بر توان مجاهدان، تاریخ و فرهنگمان تکیه کردیم و سرانجام موفق شدیم که دشمن را شکست دهیم. شکستی که آثارش همچنان هویداست.

 

رییس شورای اجرای حزب الله تاکید کرد که تحولات غزه نشان می‌دهد که به هنگام هدف قرار گرفتن مناطق،‌ کودکان و ویرانی خانه‌ها کسی از مظلومان دستگیری نمی‌کند بلکه آن چیزی از ما محافظت می‌کند همان سلاح، مقاومت و قدرت خودمان است. لذا ما به مقاومت و سلاحمان چنگ می‌زنیم و چنگ زدن به آن را وظیفه‌ای دینی، انسانی و اخلاقی می‌دانیم.

 

وی ارتش صهیونیستی را ارتشی «بی عقل» و «بی اراده» خواند و تاکید کرد ارتش اسرائیل از نظر ظاهری غول پیکر است ولی از درون پوچ و تهی است زیرا جوانان غزه آن را سخره می‌گیرند و شکستش می‌دهند./980/ب102/د

ارسال نظرات