۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۲
کد خبر: ۲۱۵۸۸۶
نماینده پارلمان لبنان:

رژیم صهیونیستی حتی با حمایت آمریکا قادر به شکست مقاومت نیست

خبرگزاری رسا ـ نماینده پارلمان لبنان با اشاره به پیروزی‌های مقاومت اسلامی در نبردهای خود با رژیم صهیونیستی گفت: رژیم صهیونیستی با وجود حمایت کامل آمریکا قادر نیست مقاومت اسلامی را به زانو درآورد.
حسن فضل الله، نماينده پارلمان لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حسن فضل الله، نماینده پارلمان لبنان در مراسمی که امروز از سوی حزب الله در منطقه عیناثا برگزار شد، با اشاره به ایستادگی نیروهای مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی در جنگ سی و سه روزه لبنان که منجر به شکست رژیم صهیونیستی شد، عنوان کرد: مقاومت اسلامی کاری کرد که جنوب لبنان به قبرستان تانک‌ها و نفربرهای رژیم صهیونیستی تبدیل شود و شمار بسیاری از سربازان این رژیم به هلاکت برسند.
 

وی تکرار پیروزی‌های مقاومت اسلامی لبنان در نوار غزه را سبب سربلندی جهان اسلام برشمرد و گفت: رژیم صهیونیستی باوجود کمک‌های مستمر آمریکا و توانایی‌های نظامی و مالی خود هیچگاه نتوانسته مقاومت اسلامی را به زانو در آورد و به اهداف خود در مقابله با آن دست پیدا کند.
 

این نماینده پارلمان لبنان، محافظت مقاومت اسلامی از لبنان و فلسطین را امری حیاتی عنوان کرد و اظهار داشت: لبنان از سوی رژیم صهیونیستی و گروه‌های تکفیری با خطری جدی مواجه است و با توجه به این امر مقاومت اسلامی از حق مشروع خود برای مقابله با تروریسم و اشغالگری استفاده می‌کند.
 

فضل الله خاطرنشان کرد: اخراج مسیحیان موصل از سوی گروه‌ تروریستی داعش مغایر فرهنگ رسول اکرم (ص) که مبتنی بر صلح ودوستی بین همه امت‌ها است، چراکه اسلام و سایر ادیان الهی به هیچ وجه اجازه تعدی به مذاهب دیگر و کشتار انسانهای بی‌گناه را نمی‌دهند.
 

وی با تاکید بر لزوم حفظ تنوع فرهنگی و تعدد دینی در کشورهای منطقه و دفاع از حقوق اقلیت‌های دینی، گفت: گروه‌های تکفیری از هرفرصتی برای تخریب بافت جمعیتی در لبنان و سایر کشورها استفاده می‌کنند تا بدین وسیله بتوانند پیروان مذاهب و ادیان دیگر را وادار به مهاجرت کنند./983/ب902/د

ارسال نظرات