۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۱
کد خبر: ۲۱۵۸۹۶

پنجاه و یکمین گردهمایی سالانه انجمن اسلامی آمریکای شمالی برگزار می‏شود

خبرگزاری رسا ـ پنجاه و یکمین گردهمایی سالانه انجمن اسلامی آمریکای شمالی اواخر ماه آگوست میلادی در شهر دیترویت این کشور برگزار می‎شود.
گردهمايي سالانه انجمن اسلامي آمريکاي شمالي در سال گذشته
 
به گزارش خبرگزاری رسا، پنجاه و یکمین گردهمایی سالانه انجمن اسلامی آمریکای شمالی از روز بیست و نهم ماه آگوست میلادی تا 1 سپتامبر در شهر دیترویت این کشور برگزار می شود.
 
گردهمایی سالیانه انجمن اسلامی آمریکای شمالی با هدف بحث و بررسی پیرامون برخی از مهم ترین مشکلاتی که آینده اسلام در آمریکای شمالی را متاثر خواهد کرد، برگزار می شود.
 
موضوع محوری گردهمایی سالیانه انجمن اسلامی آمریکای شمالی در سال جاری "ظهور نسل ها: ارتقاء سطح فرهنگ مسلمانان آمریکایی" عنوان شده است.  
 
به گفته ادگار هوپیدا، مدیر روابط عمومی گردهمایی سالیانه انجمن اسلامی آمریکای شمالی پرداختن به این مساله که جامعه مسلمانان آمریکا چگونه در حال تغییر بوده و جوانان مسلمان به چه نحوی خود را در جامعه نشان می دهند از برنامه اصلی گردهمایی امسال است.
 
وی در این ارتباط می گوید: مسلمانان نسل های گذشته تلاش داشتند مساجد و موسسات اسلامی بسازند اما در حال حاضر نیازمند بازنگری و ایجاد سازمان های اسلامی فعال در امور مربوط به حقوق مدنی و همچنین اشخاصی هستیم که آثار هنری و موسیقی مناسب تولید کنند.
 
برگزارکنندگان گردهمایی سالیانه انجمن اسلامی آمریکای شمالی می گویند که بررسی این مساله که چگونه فرهنگ اسلامی و مسلمانان خود را با جامعه آمریکا هماهنگ می کنند یکی از موضوعات چالش برانگیز مسلمانان آمریکایی است.
 
علاقه مندان می توانند برای دریافت لیست کامل برنامه ها و ثبت نام در گردهمایی سالیانه انجمن اسلامی آمریکای شمالی به آدرس اینترنتی www.isna.net مراجعه کنند./990/ب903/د
ارسال نظرات