۲۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۲۲۵۹۲۳

راه‎اندازی پایگاه ثبت حملات اسلام‎هراسانه در آمریکا

خبرگزاری رسا ـ پایگاه ثبت حملات اسلام‎هراسانه در آمریکا به منظور بررسی و مقابله با حملات روز‎افزون اسلام‎ستیزان آمریکایی به مسلمانان این کشور به وسیله شورای روابط آمریکایی ـ اسلامی راه‎اندازی شد.
پايگاه ثبت حملات اسلام هراسانه در آمريکا
 
به گزارش خبرگزاری رسا، پایگاه ثبت حملات اسلام‎هراسانه در آمریکا به منظور بررسی و مقابله با حملات روز‎افزون اسلام‎ستیزان آمریکایی به مسلمانان این کشور به وسیله شورای روابط آمریکایی ـ اسلامی راه‎اندازی شد.
 
مسلمانان آمریکایی از این پس می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی Islamophobia.org حملات صورت گرفته به خود یا سایر مسلمانان را گزارش کنند.
 
در این سایت مشخصات کامل تعدادی از افراد و موسسات آمریکایی که در شبکه اسلام هراسی این کشور فعال هستند نیز ذکر شده است.
 
سایت Islamophobia.org همچنین اطلاعاتی در مورد تلاش های صورت گرفته برای تصویب قوانین اسلام ستیزانه در ایالات متحده در اختیار بازدیدکنندگان قرار می دهد.
 
کوری سیلور، مدیر بخش مبارزه با اسلام هراسی در شورای روابط آمریکایی ـ اسلامی به مناسبت راه اندازی این سایت در بیانیه ای اعلام کرد: اسلام هراسی نوین در آمریکا در حقیقت ظهور مجدد همان پیش داوری است که از نخستین روزهای شکل گیری ملت آمریکا وجود داشته است.
 
مدیر بخش مبارزه با اسلام هراسی در شورای روابط آمریکایی ـ اسلامی در بیانیه خود افزود: اسلام هراسی مدرن در حقیقت همان تنفر کهنه است که امروزه هدف جدیدی (مسلمانان) یافته است.
 
کوری سیلور خاطرنشان کرد: مسلمانانی مانند مالکولم ایکس جنبش های تاریخی مبارزه با پیش داوری در آمریکا به راه انداخته اند اما پس از حملات تروریستی یازده سپتامبر شاهد آن هستیم که مسلمانان به هدف اصلی طرفداران کینه و نفرت تبدیل شده اند./990/ ب903/ک
ارسال نظرات