۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۷
کد خبر: ۲۳۷۸۵۳
مسوول بسیج دانشگاه امام صادق:

عملکرد افراد در فتنه مشخص کننده تفکر آنان بود

خبرگزاری رسا ـ مسوول بسیج دانشگاه امام صادق(ع) با اشاره به اهمیت توجه به فتنه، گفت: فتنه برای جنبش دانشجویی ترازی است که تفکر و عقاید هر شخصی را مشخص می کند.
سازمان بسيج دانشجويي سازمان بسيج دانشجويي سازمان بسيج دانشجويي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سید محمد حسین هاشمی گلپایگانی مسوول بسیج دانشگاه امام صادق(ع) در نشست خبری 9 دی با عنوان روز همبستگی ملی علیه فتنه انگلیسی آمریکایی که صبح امروز در سازمان بسیج دانشجویی برگزار شد با بیان این‌که فتنه یک مسأله ساده نیست، گفت: فتنه برای جنبش دانشجویی ترازی است که تفکر و عقاید هر شخصی را مشخص می کند.

 

وی افزود: اگر فتنه اتفاق نمی افتاد اهداف ما در مسأله هسته ای به آسانی اتفاق می افتاد و کشور دچار مشکلات اقتصادی متعدد نمی شد.

 

هاشمی با اشاره به عملکرد مجلس شورای اسلامی در برابر فتنه و فتنه گران اظهار داشت: بسیج دانشجویی از تصمیمات مجلس مبنی بر خط قرمز بودن فتنه و عدم اعتماد به فتنه گران تشکر می کند.

 

مسوول بسیج دانشگاه امام صادق(ع) بابیان اینکه فتنه محدود به چند نفر نمی شود ابراز داشت: تخریب فضای امنیتی کشور قطعا از سوی دو نفر صورت نمی گیرد بلکه این فعالیت هایی که منجر به ناآرامی در کشور شد، از سوی دشمنی به وجود آمد که سالها است می خواهد جمهوری اسلامی را نابود کند.

 

سید محسن میرحاجی مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران نیز در این نشست با اشاره به اینکه گارگردانان فتنه از خارج کشور آن را هدایت می کردند، گفت: فتنه یک جریان خاص سیاسی بود که با برنامه ریزی دقیق اصل نظام اسلامی را هدف قرار داده بود.

 

وی با بیان این‌که فتنه یک برنامه سیاسی بود تاکید کرد: هدف فتنه اصل نظام جمهوری اسلامی ایران بود، امروز بعد از گذشت 5 سال از مطالبه بزرگ 9 دی بسیج دانشجویی یک کیفرخواستی را فراهم کرده اند تا بر اساس آن سران فتنه به سزای اعمال خود برسند، بسیج دانشجویی تا زمانی که افراد شرکت کننده در فتنه محاکمه نشوند از خواسته خود کوتاه نمی آید.

 

مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران با بیان اینکه سید محمد خاتمی در فتنه سال 88 نقش موثری داشته است تصریح کرد: افرادی مانند سید محمد خاتمی، بهزاد نبوی، محسن میردامادی، عبدالله رمضان زاده و مهدی هاشمی که در آن فتنه تاثیرگذار بوده اند نیز باید محاکمه و به سزای اعمال خود برسند.

 

وی افزود: بسیج دانشجویی از شورای امنیت ملی درخواست می کند هرچه سریعتر به جرائم سران فتنه رسیدگی کند.


در ادامه این نشست مجتبی ثابتی مسوول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه تهران با بیان این که 5 سال از فتنه می گذرد ولی دستگاه قضایی رسالت قانونی خود را انجام نداده است گفت: مردم محاکمه خود در روز 9 دی را برپا کردند ولی قوه قضاییه هنوز محاکمه مورد خواست مردم را انجام نداده است.

 

وی با اشاره به فرمایشات رهبری مبنی بر مبارزه با فساد گفت: فساد جنبه های مختلفی دارد، یکی از این فسادها فتنه است و عمکرد سران فتنه در سال 88 یک فساد بوده که قوه قضاییه می بایست به آن رسیدگی کند./811/پ202/ب4

ارسال نظرات